בארץ

לאחר ביטול חולדאי: משה ליאון מכריז – מצעד הגאווה יתקיים בירושלים

לאחר שרון חולדאי החליט לבטל את מצעד הגאווה בטענה כי "זו לא העת לחגיגות", עיריית ירושלים מכריזה כי המצעד יתקיים בעיר אך במתכונת מיוחדת, לאור המלחמה הנוכחית
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90/ רוני עופר)
לאחר שעיריית תל אביב הודיעה כי מצעד הגאווה יתבטל בשנה בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", עיריית ירושלים הודיעה היום (רביעי) כי המצעד בעיר יתקיים במתכונת מיוחדת כחלק מהמאבק להחזרת החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס. במסגרת ההודעה שהוציאה עיריית ירושלים, מצעד הגאווה יתקיים ב-30.5 והוא יותאם לרוח התקופה. 
כידוע,  מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים הוא אירוע מחאתי ובעל אופי שונה מן המצעד המפואר והצבעוני בתל אביב, זו גם הסיבה שימשיך להתקיים גם השנה. בבית הפתוח בירושלים שמפיק את מצעד הגאווה והסובלנות בירושלים, מציינים כי המצעד צפוי להיות מפגן של סובלנות ותקווה, המקדש את החיים, החופש והאהבה, מפגן של עוצמה קהילתית ואופטימיות לעתיד טוב יותר שרבים מאיתנו כה זקוקים לו.
כזכור, מוקדם יותר היום (רביעי), הודיע רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב, כי השנה לא יתקיים מצעד הגאווה. ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), כתב חולדאי: "זו לא העת לחגיגות.  בתיאום עם ארגוני הקהילה הגאה, החלטנו שהשנה, במקום מצעד הגאווה, נקיים בתל אביב-יפו עצרת בסימן גאווה, תקווה וחירות". 
 
"132 בנינו ובנותינו עדיין חטופים בעזה, מעגל השכול הולך ומתרחב מידי יום ואנו נמצאים באחת מתקופותיה הקשות של מדינת ישראל", כתב בכאב ראש עיריית תל אביב. מלבד זאת, ציין חולדאי כי מתוך המחויבות הרבה של העיר לקהילת הלהט"ב, הוחלט כי חלק מהתקציב שיועד להפקת מצעד הגאווה יועבר לטובת פעילות "המרכז הגאה" בתל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה