בארץ

טרגדיה: נקבע מותו של ילד בן 3 שנשכח ברכב באשדוד

ילד בן שלוש נמצא במצב אנוש לאחר ששהה בתוך רכב כמה שעות היום, לאחר מכן פונה לבית החולים שם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
טרגדיה באשדוד לאחר שנקבע מותו של פעוט בן שלוש אשר נמצא במצב אנוש לאחר שהיה בתוך רכב כמה שעות היום (שבת). הוא פונה לבית החולים ושם נקבע מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
לפי בית החולים, הוא הגיע למקום כשהוא מחוסר הכרה וסובל ככל הנראה ממכת חום. המשטרה פתחה בסריקות אחר הפעוט בסביבות השעה 15:00 לאחר שדווח כי נעדר מהצהריים. מחקירת המשטרה עלה כי הפעוט אותר ברכב שאינו שייך להוריו.
לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, זהו המקרה הראשון השנה של תמותה משכחה הילכדות ברכב. בעשור האחרון (2013-2023) מתו 42 ילדים כתוצאה משכחה או הילכדות ברכב, מתוכם ארבעה מתו בשנת 2023
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "ילדים צעירים הם סקרנים ומגיעים למקומות לא צפויים. הם יכולים להיכנס לרכב חונה, אבל אין להם את היכולת לצאת עצמאית.  אני קוראת להורים - אל תגידו לי זה לא יקרה, בסוף כל נסיעה מוודאים שהרכב נעול למניעת כניסת ילדים ללא השגחה. את מפתחות הרכב שומרים הרחק מהישג ידם של ילדים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה