בארץ

תמיכה בשטן: אחותו של איסמעיל הנייה נעצרה על ידי המשטרה והשב"כ

הישג משמעותי למשטרה: במהלך פשיטה של כוחות המחוז הדרומי נעצרה אחותו של בכיר חמאס, איסמעיל הנייה אשר מתגוררת בתל שבע בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל
מערכת ice | 
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
משטרת ישראל, הותירה לפרסום שבמסגרת חקירה משותפת של המחוז הדרומי של המשטרה והשב"כ, כוחות משטרה של היחידה המרכזית של מרחב הנגב ויס"מ נגב בשיתוף ימ"ס של החטיבה הטקטית במג"ב, לוחמי מג"ב דרום יס"מ נגב, המערך האווירי של משטרת ישראל ויחידות מודיעין מחוזיות וארציות ביצעו כחלק מפעילות מבצעית "זריחה מוקדמת", פשיטה משותפת על מתחם ביתה של אחותו של בכיר חמאס איסמעיל הנייה, אשר מתגוררת בישוב תל שבע שבנגב. על פי החשדות, נטען שקיימה קשר עם פעילי חמאס ואף הזדהתה עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.
החשודה, בת 57 ואחותו של בכיר חמאס איסמעיל הנייה, נעצרה והובאה לחקירה ביחידה המרכזית של ימ"ר נגב. במהלך הפשיטה בביתה, הכוחות איתרו ממצאים וראיות כגון מסמכים, אמצעי מדיה, טלפונים, אשר קושרים אותה לביצוע עבירות ביטחוניות חמורות נגד מדינת ישראל. על בסיס חומר הראיות שייאסף נגדה היא תובא היום לדיון בבית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרה.
מפקד המחוז הדרומי ניצב אמיר כהן, היה אמון על ההיערכות המבצעית של מרחב הנגב והכוחות השותפים בפיקודו של תנ"צ אפי שימן, והשניים שיבחו את שיתוף הפעולה של משטרת ישראל וגופי הביטחון בטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור ואלו המזדהים ותומכים בארגוני הטרור ובמחבלים בזמן מלחמה ובשגרה.

צילום באדיבות: דוברות המשטרה.
מפקד המחוז הדגיש כי המחוז הדרומי לא יבחל בשום אמצעי במלחמה נגד הטרור וישתמש בכל האמצעים והכלים העומדים לרשותו, בכל מקום, על מנת ליצור הרתעה במקביל לסיכול אירועי פח"ע, במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של אזרחי ישראל.

צילום באדיבות: דוברות המשטרה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה