משפט

המשטרה מדווחת: אזרח ישראלי נעצר בחשד להסתה לטרור

נתן לגיטמציה לטרור ולחמאס בשעת מלחמה והעליל עלילות אונס נגד חיילי צה״ל: שוטרי מחוז ירושלים עצרו מורה להיסטוריה ואזרחות בבית ספר במרכז הארץ, לאחר שבשעת מלחמה האשים את חיילי צה״ל באונס של פלסטינאיות מאז קום המדינה, והצדיק את מעשי החמאס והמחבלים שאנסו נשים ישראליות
מערכת ice |  5
המורה שנעצר (צילום דוברות המשטרה)
בתקופה האחרונה, התקבלה במשטרה תלונה ממשרד החינוך ומעיריית פ״ת, ולפיה מורה לאזרחות ולהיסטוריה בבית ספר בפתח תקווה, הביע תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור חמאס ומעשיו המזוויעים שכללו אונס נשים ונערות יהודיות תמימות, ובכך נתן להם לגיטימציה והאשים האשמות חמורות ושקריות את חיילי צה״ל. בעקבות דבריו החמורים החליטו על השעייתו מהוראה לאלתר והפסקת עבודתו במוסד החינוכי. 
המשטרה פתחה בחקירה, ושוטרי מרחב דוד במחוז ירושלים עצרו אמש את המורה החשוד תושב ירושלים, שעפ״י החשד פרסם אמירות קשות ושקריות שיש בהן כדי להצדיק מעשי טרור ולהצדיק טרור ואת מעשי האויב בשעת מלחמה. 
בין היתר, לאחר מעשי הטבח והאונס של מחבלי חמאס, פרסם בקבוצת מורים שבה חברים מורים רבים, האשמות של חיילי צה״ל באונס מתמשך וכתב: "חיילים ישראלים לא אנסו פלסטיניות? הם עושים זאת משנת 48, זה לא נכנס לספרי הלימוד״.

דבריו של המורה, קרדיט: דוברות המשטרה.
האשמה חמורה ושקרית זו, באה בניסיון שלו להצדיק את מעשי האונס המזעזעים של מחבלי חמאס ביום 7.10 ולתת להם לגיטמציה, כזו שאפילו מחבלי חמאס השפלים כנראה לא חשבו עליה, והכל לעיניהם של המורים המזועזעים וההמומים.
עפ״י החשד, החשוד פירסם גם התבטאויות נגד מדינת ישראל המסייעות לטרור ומקנות לו לגיטמציה לביצוע מעשי זוועות, כשרשם: ״מותר לעם נכבש לעשות כל מה שנדרש כדי להצליח במאבקו״, הכל בהתייחס למעשי טרור.
לפני מספר חודשים הצדיק מחבל והתכחש לטרור שביצע כשפרסם ברשת: "הוא דרס שישה אנשים אבל הוא לא מחבל". בנוסף, עפ״י החשד, החשוד נהג לפרסם דברי עידוד ולצדד במפרי סדר אלימים לעבר שוטרים וחיילים, הספיד מחבלים ותיאר את מותם באופן תמים. נציין כי בעבר גם קרא לטייסי צה״ל רוצחי ילדים, ולמלש״בים קרא לסרב להתגייס לצה״ל. 

התבטאות בעייתית של המורה בפתח תקווה, קרדיט: דוברות המשטרה.
החשוד שנעצר הובא היום לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבית המשפט. בימ״ש החליט להאריך את מעצרו בארבעה ימים, זאת עד לתאריך 13.11. החקירה במשטרה נמשכת. לצערנו מאז אתמול בערב מספר צייצנים ברשתות החברתיות הצדיקו את מעשיו ופרסומיו של החשוד, ועיוותו את המציאות ביחס לנסיבות ולסיבות מעצרו.
אנו רואים בחומרה מקרה זה שבו מורה להיסטוריה ומחנך ילדים בבית ספר בישראל, מעוות את ההיסטוריה, קורא לטייסי צה״ל רוצחים, מצדיק מעשי אויב ומסייע לאויב בשעת מלחמה, בין היתר ע״י בדיות שכוללות את האשמת חיילי צה״ל באונס וע״י פרסומים שיש בהם מתן לגיטמציה ותמיכה במחבלים ובמעשי טרור מהשפלים ביותר שיש.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מורה???
    איל 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר שנים חוזר על ההמצאות פוטר כבר מ4 בתי ספר וממשיך ללמד?? איך זה קורה . לפני שנים התעמת עם הורים וילדים . בושה למערכת שלא בודקת
    סגור
  • 4.
    רק בישראל זה קורה ( )
    ?? 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רק להדיח חחחחחח או לפתר, לישלו את אזרחותו מהארץ ומיחוצה לה לצינוק בבאיתה הלי עירעור
    סגור
  • 3.
    פיטורין ולכלא. (ל"ת)
    דין 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    קודם לשלוח אותו להסתכלות באברבאנל
    NRMG 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה לי שהוא חולה ולא אחראי למעשיו. ברור שהוא לא יכול להיות מורה אבל אני תוהה אם הוא מסוגל לעבודה בכלל.
    סגור
  • 1.
    להעמיד למשפט
    מוטי 11/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש להעמיד למשפט את האיש השקרן המזוהם הזה. צריך לבחון האם ניתן להאשים אותו על סיוע לאויב בזמן מלחמה. ואז.......
    סגור