בארץ

גדעון סער מטיל פצצה: נפרד מהמחנה הממלכתי, ייכנס לקבינט?

בכנס פעילים של תקווה חדשה והימין הממלכתי בתל אביב שסיכם את הבחירות המונציפליות, הודיעו בתקווה חדשה על הניתוק מגנץ, חבר הכנסת של הליכוד לשעבר דורש כעת את הכנסתו לקבינט המלחמה המצומצם לצד נתניהו, גנץ וגדי אייזנקוט, ובסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקלים לחיוב לעשות זאת
מערכת ice | 
בני גנץ וגדעון סער (צילום יונתן סינדל אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
פצצה ענקית הנחית הערב [שלישי] גדעון סער על מפלגת המחנה הממלכתי ועל גוש השמאל מרכז, כאשר הודיע כי הוא נפרד מהמפלגה אליה חבר וחוזר לרוץ עצמאית, במהלך שמאוד מחזק את הימין והקואליציה הנוכחית שבצרות בסקרי המנדטים.
בכנס פעילים של תקווה חדשה והימין הממלכתי בתל אביב שסיכם את הבחירות המונציפליות, הודיעו בתקווה חדשה על הניתוק מגנץ, על פי כאן 11 בסביבת המפלגה טוענים: "אנחנו לא מצטרפים לליכוד, המטרה היא לבסס את תקווה חדשה כמפלגת ימין". 

סער אמר בכנס: "מזמן לא הסתרנו חבריי ואני את הביקורת על ניווט המערכה על ידי הקבינט המצומצם, אסור שלא יהיה קשר בין היעדים שנקבעו לבין האמצעים שננקטים להשגתם. אסור להפחית את הלחץ הצבאי ולהאט את ההתקדמות בהשמדת כוחות החמאס ושלטונו. אסור לאפשר השתלטות חמאס על הסיוע ההומניטרי".
עוד הוא אמר: "אני מכבד את ידידיי, נציגי המחנה הממלכתי בקבינט המלחמה, אך לצערי הם אינם מבטאים בו את הקול, העמדות והדגשים שאני הייתי מביא לשם. לכן, בשמכם, אני מביע פה את דרישתנו להצטרף לקבינט המלחמה ולהיות חלק מההשפעה על המדיניות. המפלגה תרוץ עצמאית ותבטא באופן מובהק את תפיסת העולם הלאומית ממלכתית".
גנץ הגיב למהלך של סער: "תודה ובהצלחה". חבר הכנסת של הליכוד לשעבר דורש כעת את הכנסתו לקבינט המלחמה המצומצם לצד נתניהו, גנץ וגדי אייזנקוט, ובסביבת ראש הממשלה בנימין נתניהו שוקלים לחיוב לעשות זאת, בעוד בליכוד רוצים לראות גם את אביגדור ליברמן בפנים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה