בארץ

יוזמה חדשה בכנסת: נאומים בני דקה למען הנשים החטופות

פנינה תמנו שטה, המכהנת כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, יזמה כי חלק מהדיון במליאת הכנסת ביום שלישי האחרון כלל נאומים בני דקה למען הישראליות שנמצאות בשבי החמאס. הח"כית מהמחנה הממלכתי: "מודה לכל חברי הכנסת שהקריאו דקה על כל חטופה בשבי, מחבקת את המשפחות ומתפללת בעבור כולן"
מערכת ice | 
פנינה תמנו שטה (צילום פנינה תמנו שטה בוועדת זכאי חוק השבות)
יו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי, ח"כ פנינה תמנו שטה (המחנה הממלכתי) יזמה נאומים בני דקה למען הישראליות החטופות שנמצאות בשבי ארגון החמאס החל מה-7 באוקטובר, בדיון בכנסת שהתקיים ביום שלישי האחרון בכנסת ישראל:
יום האישה הבינלאומי הזה- אנחנו חברי הכנסת מכל סיעות הבית, שמים בראש ובראשונה את הצורך הדחוף והמיידי להחזיר את החטופות והחטופים הביתה... מודה לכל חברי הכנסת שהקריאו השבוע דקה על כל חטופה בשבי... מחבקת את המשפחות ומתפללת בעבור כולן".
 
נשים בישראל מרוויחות בממוצע 34% פחות מגברים, נתון המציב את ישראל במקום השני מבין מדינות ה-OECD עם הפער הגבוה ביותר. בעוד גברים מרוויחים 15,821 שקל בממוצע, נשים מרוויחות 11,830 שקל. את הפער ניתן להסביר בסוג העבודה והיקפי השעות, וכן הוותק והרצף התעסוקתי.
ב-AllJobs רואים כי הפער קיים בכל ענפי התעסוקה, ובולט במיוחד בתחומים כמו הייטק, פיננסים וביטוח שבהם נמצאים יותר גברים מנשים, דבר שמקפיץ את השכר הממוצע לכל מגזר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה