בארץ

הפתרון למשבר האקלים? אלו הסטארטאפים פורצי הדרך שהוצגו

שישה סטארטאפים מהדרום הציגו פתרונות למשבר האקלים באירוע הסיום של תוכנית "Ecologix Accelerator", תוכנית הקיימות הראשונה מסוגה בנגב בהובלת קק"ל ועמותת -7Tech 
מערכת ice | 
אקלים (צילום vecteezy)
מאיץ הסטארטאפים Tech7  אשר מסייע לסטארטאפים מהדרום לפרוץ ולצמוח, ציין הבוקר (ג') את סיום תוכנית  Ecologix Accelerator בשיתוף עם קק״ל. במהלך האירוע שנערך בפארק ההייטק גב-ים שבבאר שבע, הציגו שישה סטארטפים - מהדרום כולם, את הפתרונות שלהם בתחום משבר האקלים. 
ביניהן:Bugera, Coppter Water Technologies Ltd., DOTS, Data of The Soil Ltd Dustoss ו - Super Polymer. כולן ייוסדו ומובלות על ידי יזמים מהדרום ועוסקות בתחום פתרונות האקלים. 
 
מי שאירח את האירוע הוא סמנכ"ל Tech7 ומי שעומד בראש התוכנית עומרי דאי. עוד לקחו חלק בכירי קק"ל וביניהם דורון מרקל המדען הראשי, כמו גם אשת העסקים והפעילה החברתית ד"ר אתי לוצאטו.
תוכנית "Ecologix Accelerator" מטרתה לאתר חברות סטארטאפ מבטיחות מהנגב בתחום הסביבתי-אקלימי ולספק להן כלים ומעטפת עסקית עשירה וכוללת לפריצה והצלחה. מי שמובילה את התוכנית היא עמותת Tech7 הפועלת מאז 2015 לטיפוח סביבת יזמות טכנולוגית מובילה ברמה עולמית בנגב, בשיתוף עם קרן קיימת לישראל.
במסגרת המיזם המשותף, קק"ל ועמותת Tech7 יצרו קהילת יזמות וחדשנות במטרה להוביל לקרקע פורייה וחיובית בדרום עבור קהילת היזמים הטכנולוגים. כמו כן לקדם חברות סטארטפים מהנגב ויזמים צעירים כאשר השאיפה היא שאלו יקימו בעתיד את החברות שלהם בנגב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה