בארץ

הסיוט של כל הורה: בת 9 מצפת יצאה לגן משחקים ומאז נעלמו עקבותיה

אירוע חריג בצפת: היימנוט קסאו, ילדה בת תשע נעדרת מזה יומיים. המשטרה פתחה במבצע נרחב על מנת לאתר אותה. "מדובר באירוע חריג ביותר, לא זכור לנו זה שנים רבות על ילדה נורמטיבית שנעדרת כל כך הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים"
מערכת ice | 
סמטאות צפת (צילום דוד כהן/ פלאש 90)
חשש כבד לחייה של ילדה בת תשע מצפת שנעדרת מזה יומיים כך נמסר היום (שלישי) מטעם משטרת ישראל. כוחות הביטחון פתחו במבצע לאיתור הנעדרת היימנוט קסאו לקחו חלק, שוטרי תחנת צפת ויחידת הכלבנים. מטעם המשטרה נמסר שהילדה נראתה לאחרונה ב-25 לפברואר ב-19:30, ברחוב צה"ל בעיר.
משפחתה של היימנוט עלתה לישראל לפני שלוש שנים והיא הילדה האמצעית במשפחה שבה חמישה אחים ואחיות. היימנוט, נראתה לאחרונה שלשום בשעות הערב כשהיא משחקת עם חברותיה במרכז הקליטה שברחוב צה"ל, בשכונות הדרומיות של צפת. לאחר מכן נראתה נכנסת למרכז הקליטה ומאז נעלמו עקבותיה. זמן קצר לאחר שנעלמה החלו סריקות אחריה ברחבי צפת.
מפקד יחידת הכלבנים מייק בן יעקב אמר כי: "מדובר באירוע מורכב לא רק בגלל הזמן שחלף והגיל הרך של הילדה אלא בגלל שלא זכור לנו זה שנים רבות על ילדה נורמטיבית שנעדרת כל כך הרבה זמן באזור אורבני בישראל, היכן שעוברים אנשים כה רבים. העובדה שטרם התקבלה אף לא עדות אחת מאד מדאיגה. נתפלל ונקווה שנגיע אליה בזמן".

היימנוט קסאו, צילום באדיבות דוברות משטרת ישראל.
מהמשטרה נמסר שהסריקות נערכו בתוך בניין מרכז הקליטה שבו 80 דירות, על גג הבניין, פיר המעלית שאר חלקי הבניין. הסריקות התרחבו גם לאזורים מרוחקים יותר בעיר ובשטחים הפתוחים מסביב. בשעה זו משתתפים בחיפושים מאות בני אדם, בין היתר שוטרים, יחידת החילוץ גולן, חיילים ומתנדבים.
במקביל לחיפושים נפתחה חקירה שהוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) במרחב כנרת במסגרתה נבדקו לאורך היום עשרות מצלמות אבטחה וכן נגבו עדויות ממספר רב של תושבי האזור. בהמשך החליט מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה, כי החקירה תועבר לידי הימ"ר במחוז צפון.
תיאור של הילדה: גובה 1.20, שיער כהה, מבנה גוף רזה ועיניים כהות. לבשה מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום המצאה מתבקש לפנות למשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה