משפט

עידית סילמן התלוננה שהותקפה על ידי מורה: צפו בסרטון מהאירוע

שוב זה קורה: השרה לאיכות הסביבה עידית סילמן טוענת כי הותקפה ברחוב ומגישה תלונה במשטרה. מורה מרחובות נעצרה לחקירה. בסרטון חלקי שהופץ מהאירוע לא נראתה תקיפה
מערכת ice |  1
עידית סילמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
נתחיל בעובדות: המשטרה עיכבה לחקירה מורה בת 52 מבית ספר ברחובות, לאחר שהשרה לאיכות הסביבה עידית סילמן (ליכוד) התלוננה הבוקר שהיא תקפה אותה ברחוב, ולפי אחת הגרסאות אף סטרה לה.
בסרטון מצלמת אבטחה מהמקום שהופץ ברשתות החברתיות נראית המורה מצלמת את השרה במשך מספר דקות בטלפון הנייד שלה, בזמן שהשרה משוחחת בטלפון. בסרטון לא נראית תקיפה אולם לא ברור אם התקרית נמשכה לאחר תום הסרטון.
מקורבי המורה שנעצרה סיפרו כי מדובר במורה לחינוך מיוחד, אמא לילד עם צרכים מיוחדים, המתמודדת למועצת העיר, שרק הטיחה קריאות לעבר השרה, וסילמן היא שהזיזה את ידה של המורה.
 
מדוברות המשטרה נמסר כי "שוטרי תחנת המשטרה ברחובות פתחו בחקירה לפני זמן קצר, עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפה של שרה מכהנת ברחוב בעיר, כאשר עם הגעתם למקום עכבו את החשודה - תושבת העיר בשנות החמישים לחייה. הרקע והנסיבות בבדיקה".

צילום מתוך הרשתות החברתיות
כזכור, בשנת 2021 בעת שכיהנה סילמן כיו"ר הקואליציה של הממשלה הקודמת בראשות בנט ולפיד, טענה סילמן כי הותקפה בתחנת דלק במודיעין. המשטרה לא הצליחה למצוא ראיות לטענותיה והתיק נסגר. בזמנו נשמעו טענות מהאופוזיציה דאז והקואליציה של היום, כי היא בדתה את התקרית.
עו"ד יוני נוסבאום שמייצג את המואשמת בתקיפת השרה סילמן אמר: "אין עדות מצולמת והשרה סילמן לא העבירה למשטרה את הסרטונים שצילמה. אתמול האירוע והיום כתב אישום - המשמעות היא פוליטית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סילמן
    רננה 02/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החוצפה של שמאלנים להטיח בנבחרי העם ככל העולה על רוחם בכל מקום ובכל שעה. הגיע הזמן שאנשים המציקים לנבחרי ציבור במקום ציבורי יענשו על כך
    סגור