משפט

דרמה: כוכבת העל עשתה בושות בטיסה - ונעצרה על ידי המשטרה

סמנתה פוקס, אחת מהכוכבות הגדולות בתולדות עולם המוזיקה, הסתבכה בענק, זאת לאחר שהתפרעה על מטוס של חברת בריטיש איירוויז אחרי שהייתה לכאורה שיכורה, ונעצרה על ידי המשטרה
מערכת ice | 
סמנתה פוקס (צילום אינסטגרם samanthafoxofficial@)
סמנתה פוקס, אחת מהכוכבות הגדולות בתולדות עולם המוזיקה, הסתבכה בענק, אחרי שנעצרה בסוף השבוע האחרון. על פי דיווחים מעבר לים, פוקס השתכרה והחלה להתפרע בטיסה אליה עלתה ממינכן שבגרמניה לבירת אנגליה, לונדון.
הזמרת בת ה-57 טסה עם חברת בריטיש איירוויז. על פי הדיווחים, פוקס החלה לריב עם אחד הנוסעים בטיסה והתפרע במטוס. רגע לפני ההמראה, המטוס חזר לגייט וכל הנוסעים הורדו ממנו, כאשר המשטרה עלתה ועצרה את כוכבת העל. הטיסה נדחתה בגלל פוקס וכל הנוסעים הורדו כאמור מהמטוס ועברו לבתי מלון.
על פי החשד, פוקס הייתה שיכורה עם העלייה למטוס, מה שגרם לה להתפרע. על פי הדיווחים, פוקס מסרה התנצלות פומבית לכלי התקשורת הבינלאומיים, להם מסרה כי היא משתפת פעולה מלאה עם החקירה המשטרתית, ומסרה כי היא "מתנצלת מאוד על כל הפרעה שנגרמה".
כזכור, פוקס זכתה להכרה גדולה בשנות ה-80 אחרי שעשתה את הפריצה הגדולה שלה בזכות שירה ‏"Touch Me (I Want Your Body)". באותה השנה הוציאה את אלבום הבכורה שלה שנשא את שם השיר המצליח שנכלל בו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה