משפט

רשות המסים בחשיפה דרמטית: עוקץ משכנתאות והלבנת הון ב-11 מיליון שקל

רשות המסים ומשטרת ישראל בחשיפה מטורפת: שני חשודים נעצרו אחרי שזייפו מסמכים פיננסים עבור משפחות שסורבו לקבל משכנתא תמורת סכומי עתק, התחזו בפני הבנקים כיועצי משכנתאות והלבינו כספים בסך כולל של כ-11 מיליון שקל
מערכת ice | 
רשות המסים יוצאת למלחמה (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
משטרת ישראל התירה היום (רביעי) לפרסום כי יחידת ההונאה של מחוז המרכז ניהלה  חקירה יזומה במישור הסמוי, שעניינה חשד לעוקץ משכנתאות והלבנת הון בהיקף של כ-11 מיליון שקל, תוך זיוף מסמכים וקבלת דבר במרמה על ידי מספר מעורבים. 
משטרת ישראל חשפה כי עם התקדמות החקירה חשפו החוקרים את השיטה במסגרתה, 2 החשודים - תושבי יהוד מונסון ומושב אחיעזר, בני 54 ו-47, זייפו, כך על פי החשד, תמורת סכומי עתק אותם קיבלו, מסמכים פיננסים עבור משפחות שסורבו לקבל משכנתא, כך שיקבלו הלוואות שלא כדין מהבנקים, כאשר אחד החשודים אף הגדיל לעשות והתחזה בפני הבנקים כיועץ משכנתאות מוסמך, לשם תיווך המסמכים המזויפים תוך תחבולה ומרמה. 
 
בתוך כך, החקירה של משטרת ישראל בנוגע לפרשייה החמורה שנחשפה נוהלה בשיתוף רשות המיסים והיחידה לחדלות פירעון בהוצאה לפועל, וזאת עקב העבירות שנחשפו במהלכה וכאמור עם סיום החקירה. על פי ממצאיה של החקירה שמתנהלת, צפויה פרקליטות מחוז מרכז של משטרת ישראל להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד שני החשודים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה