משפט

אוהדי מכבי חיפה תובעים את העירייה: "הפסיקו את עישון הגראס ביציע"

שני אוהדי מכבי חיפה ממגדל העמק וחדרה הגישו תביעה נגד עיריית חיפה בגין העישון באצטדיון סמי עופר. האוהדים טענו כי העירייה לא עושה מאמצים על מנת למנוע את העישון ביציע בו הוא שוהה וברבים מהמקרים מעשנים גם גראס ולא רק סיגריות הטומן בחובו ריח נוראי
מערכת ice |  1
אוהדי מכבי חיפה (צילום מכבי חיפה)

שני אוהדי מכבי חיפה הגישו תביעה ייצוגית נגד עיריית חיפה בגין עישון ביציע הצפוני בו הם שוהים במשחקי הקבוצה. כך דווח בוואלה  לטענתם ביציע מעשנים גם גראס בנוסף לסיגריות מה שמביא ריח נוראי. על פי התביעה שני האוהדים נאלצים להיות מעשנים פאסיביים לאור זאת שאין אכיפה באצטדיון. בעקבות זאת האוהדים עצמם נאלצים להעיר למעשנים.

לטענת התובעים, הם פנו עשרות פעמים מאז 2015 לעיריית חיפה כולל עם תיעוד מצולם של המעשנים, אך העירייה לא עשתה דבר בנושא. לדבריו בתקופה הארוכה בה הוא מגיע לאצטדיון הוא לא ראה פקח אחד ביציע הצפוני וכאשר הוא כן ראה פקח מחוץ לאצטדיון וביקש ממנו להגיע ליציב הצפוני, הפקח סירב בטענה כי נאסר עליהם להיכנס לתוך היציע.

לדבריה של אוהדת נוספת שהייתה מגיעה ללא מעט משחקים, היא הפסיקה להביא את בתה למשחקים בגלל תופעת הגראס. מדובר באצטדיון חדשני בעל טכנולוגיה מתקדמת הכוללת שימוש בטלוויזיות במעגל סגור ומצלמות רבות המכסות את שטח האצטדיון. שני האוהדים מקווים כי יצליחו להביא אוהדים נוספים לכתב התביעה. יש לציין כי עד כה עיריית חיפה סירבה להגיב על הנושא.

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יישר-כוח לתובעים
    גדעון 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צאיך להעיר את העירייה הרדומה הזו.
    סגור