משפט

סמוטריץ': "מחויב למאבק בארגוני הפשיעה", סער: "אנרכיה מוחלטת"

במערכת הפוליטית המומים מרצח המנכ"ל בטירה ומשגרים מסר של גינוי. השר סמוטריץ' הבהיר: "מחויב למאבק בארגוני הפשיעה ובהשתלטותם על תקציבי המדינה ברשויות המקומיות"
דוד זולדן | 
גדעון סער, איתמר בן גביר, בנימין נתניהו, דודי אמסלם ובצלאל סמוטריץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
שלושה בני אדם נורו אמש באזור תחנת המשטרה בעיר טירה שבמשולש. מנכ"ל העירייה עבד אלרחמן קשוע (60) נפצע באורח אנוש, ופונה לבית החולים מאיר בכפר סבא, אך שם נאלצו לקבוע את מותו. באירוע נפצעו גם חבר מועצת העיר מחמוד נאסר (60) ושייח מוכר (58) באורח קל. צוות מד"א פינה אותם לבית החולים מאיר. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.
במערכת הפוליטית מביעים זעזוע מהרצח ושר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ מהציונות הדתית מיהר לשגר מסר של גינוי: "אני מבקש להשתתף בצער משפחתו של מנכ"ל עיריית טירה ושל תושבי העיר כולם ומחויב למאבק בארגוני הפשיעה ובהשתלטותם על תקציבי המדינה ברשויות המקומיות. אני קורא לראשי הרשויות במגזר הערבי לשיתוף פעולה ושילוב ידיים במאבק בארגוני הפשיעה ובכספים הלא מפוקחים. רק ככה ננצח את מכת המדינה".
שר המשפטים לשעבר ח״כ גדעון סער מיהר לשלח חיצי ביקורת בממשלה ואמר: "רצח מנכ״ל עירית טירה עבד אל רחמן קשוע אמש הוא עדות נוספת לכך ש (גם) השלטון המקומי בחברה הערבית, עובדיו ובכיריו חשופים לאיומים, אלימות ומוות ללא כל הגנה מצד המדינה. אנרכיה מוחלטת. היערכות ממשלתית  אמיתית מול מצב זה - אין.  קריסת מוחלטת של הביטחון האישי בישראל כולה - קרובה מאוד.
ח"כ אליהו רביבו (הליכוד) מיהר לגנות: "אם מנכ"ל עירייה נרצח סמוך לתחנת משטרה, תוך שהיורים נמלטים באין מפריע, המשמעות היא אחת: המשטרה חדלה באופן מעשי מלשמש גורם משמעותי בלחימה מול ארגוני הפשיעה. יש לאפשר לשב"כ להיכנס ולהפעיל את כל כובד משקלו בלחימה הזו, כולל באמצעות שינויי חקיקה. השב"כ הוא המוצא היחיד שנשאר לנו. לא אוותר בדרישה הזו, יהא המחיר אשר יהא. זו מלחמת קיום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה