השוק

סמוטריץ תחת מתקפה: "נשאר אותו גזען שהיה תמיד"

אחרי שיו"ר השלטון המקומי חיים ביבס הודיע אמש כי הרשויות יצטרפו לשביתה הערבית כהזדהות נגד החלטת שר האוצר סמוטריץ' להקפיא התקציבים לרשויות הערביות באופוזיציה מצטרפים למחאה
דוד זולדן |  1
בצלאל סמוטריץ' (צילום shutterstock, פלאש 90/ נועם רבקין פנטון)
הרשויות הערביות הכריזו אמש על שביתה בת יממה במחאה על החלטתו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' להקפיא את מענקי האיזון לחברה הערבית. לשביתת הרשויות יצטרפו ערים נוספות ממרכז השלטון המקומי. יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד משגר מסר של תמיכה בלתי מסוייגת: "מחזק את ראשי הרשויות הערביות שיצאו לשביתת מחאה על עצירת הכספים לרשויות שלהם. אין שום סיבה או הצדקה מקצועית לצעד הדורסני הזה מלבד רצונו של סמוטריץ' להוכיח ל'בייס' שהוא נשאר אותו הגזען שהיה תמיד. פיתוח וסיוע אזרחי לחברה הערבית הוא אינטרס לאומי של מדינת ישראל כולה, יהודים וערבים כאחד".
כזכור, יו"ר השלטון המקומי חיים ביבס הודיע אתמול כי הרשויות יצטרפו לשביתה כהזדהות. השביתה החלה הבוקר ותמשך כשעתיים במרבית הערים השותפות בשלטון המקומי.
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ הגיב אתמול להחלטת ביבס והאשים: "ביבס מפעיל 'פרוטקשן' כדי לסחוט כספים בלי בקרה ופיקוח לרשויות הערביות ומשם לארגוני פשיעה וטרור. נפעל כדי למנוע את השביתה המופקרת וחסרת האחריות מחר שתפגע בכלל אזרחי ישראל. לא אתקפל מול לחצים ואיומים ולא אעביר את התקציבים לפני שאבטיח שהכספים יגיעו לאזרחים ולא לעבריינים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ביבס
    אא 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבס אתה גיזען חולה בשנאת יהודים , שורש עמלק
    סגור