משפט

עמוס לוזון לא הסכים לשלם: סרטון המין עולה ביוקר

בית המשפט לנוער בבית ים האריך בשלושה ימים את מעצרו של אחד החשודים, בן ה-17, בנו של שופט בית המשפט המחזוי, עד ל-11.08 שגם כן חשוד במעורבות בפרשת הסחיטה של עמוס לוזון באמצעות סרטון מיני
מערכת ice |  2
עמוס לוזון (צילום אור גפן)
פרשת עמוס לוזון ממשיכה להסתעף. היום (רביעי) בית המשפט לנוער בבית ים האריך בשלושה ימים את מעצרו של אחד החשודים, בן ה-17, בנו של שופט בית המשפט המחוזי, עד ל-11.08 שגם כן חשוד במעורבות בפרשת הסחיטה של עמוס לוזון באמצעות סרטון מיני. 
בכל מקרה, 13,500 שקל, זה היה הסכום שעמוס לוזון נדרש לשלם עבור סרטון המין שלו בבריכה בביתו בארסוף, סכום שסרב לשלם ומשכך החומר הודלף בחינם והופץ לעיני כל, במה שהפך לפרשה הכי סוערת בתקופה האחרונה. 

החשוד הראשון, בן 28, סיפר לאחר מעצרו: "זה מעשה קונדס, רוח שטות, עשיתי את זה משעמום ובטח לא כדי לסחוט או לאיים". מקורב לצעיר אמר: "לא חסר לו כסף, הוא לא צריך לסחוט אף אחד, הוא ילד טוב שמעולם לא הסתבך בעולם הפלילי".

תמיר סננס ושחר חצרוני ממשרד "נוי-סננס-שפרלינג-חצרוני", טענו מנגד כי ניתן לשחררו למעצר בית בפקוח בני משפחתו, מאחר והוא שיתף פעולה ולא שיבש את החקירה. כאמור, השופט אבינור האריך את מעצרם בשלושה ימים. 
החשוד השני, שהינו קטין, נער בן 17, בנו של השופט בבית המשפט המחוזי, מואשם בכך שהתקשר אל לוזון ואיים להפיץ את הסרטון אם לא ישלם להם סכום של כ-13,500 שקלים כאמור. רק לאחר שקיבלו סירוב מלוזון ופנו לאירית רחמים, הוחלט להגיש נגדם תלונה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בני טובים...?
    אלה 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בן טובים הוא רק זה שהורים טובים חנכו אותו. בן טובים לא היה מעלה בדעתו ליצור סרט מהסוג שהעבריינים הסריטו. בן טובים לא היה מנסה לנהל סחיטה ולקרוא לה קונדס. מדובר בשני עבריינים שהינם בנים להורים שכשלו לחנכםבמקרה הטוב, או שהיו כל כך עסוקים בעצמם שלא התייחסו כלל לעשב השוטה בגינתם.
    סגור
  • 1.
    מעסה קונדס
    גלית 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    טוב יותר מדי רעש נגמר הסיפור . ילדים טובים עשו שטות... עמוס משדר פנים עם לב רחב מאוד. לדעתי לא מכירה את האיש הוא יסלח להם . בזכותם עמוס זכה לגבר כוחו במותנו. רק בריאות ...
    סגור