משפט

בגלל חוסר מקום בבתי הכלא - עבריינים משוחררים למעצר בית

התופעה נהייתה כל כך חמורה שבמהלך דיונים שהתקיימו לאחרונה, הציעו השר בן גביר ובכירי משטרה להשתמש בכלא 10 הצבאי או במתקן סהרונים - המיועד למסתננים מאפריקה, אך נציבת השב"ס קטי פרי לא הסכימה
מערכת ice | 
כלא (צילום unsplash)
למרות כל ההבטחות של ממשלת נתניהו ושל השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר על הגדלת תקנים ותוספות תקציבים לכוחות המשטרה והשב"ס, נראה כי אין שום שינוי במצב העגום הקיים.
אתמול (חמישי) דווח ב"מהדורה המרכזית", בגלל חוסר חריף של מקומות פנויים בבתי כלא, בתי המשפט נאצלים לשחרר עבריינים למעצר בית על בסיס יומיומי. על פי הדיווח, בין העבריינים ששוחררו יש עברייני רכוש וצווארון לבן שבית המשפט כבר האריך את מעצרם, אבל גם כאלה החשודים בעבירות אלימות ומין. 
נאמר בדיווח כי כמאה עבריינים נשלחים למעצר בית כל יום. התופעה נהייתה כל כך חמורה שבמהלך דיונים שהתקיימו לאחרונה, הציעו השר בן גביר ובכירי משטרה להשתמש בכלא 10 הצבאי או במתקן סהרונים - המיועד למסתננים מאפריקה, אך נציבת השב"ס קטי פרי לא הסכימה. 
בתגובת שירות בתי הסוהר ל"מהדורה המרכזית" נאמר: "התפוסה בבתי הסוהר גדולה כעת ב-1,500 כלואים מעל יכולת הכליאה. צה"ל לא מאפשר לעשות שימוש בכלא 10 ובמתקן סהרונים מוחזקים רק שוהים בלתי חוקיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה