בארץ

נציבת השב"ס קטי פרי זורקת פצצה: "מתפטרת בגלל בן גביר"

רעידת אדמה בשב"ס: אחרי שסירבה להתפטר בעקבות מחדל בריחת האסירים - נציבת שב"ס קטי פרי הכריזה כי היא מתפטרת מתפקידה עקב התנהלותו של השר הממונה בן גביר
מערכת ice |  4
קטי פרי בכנסת (צילום פלאש90)
נציבת שב"ס רב גונדר קטי פרי הודיעה הערב (חמישי) במפתיע לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, כי החליטה להתפטר מתפקידה. ככל הנראה היא תסיים את תפקידה בינואר הקרוב ולא תבקש את הארכת כהונתה, אך לא תסיים כהונתה מיידית.
על פי פרסום בחדשות 12, נציבת שב"ס הודיעה על עזיבתה בעקבות התנהלותו של השר הממונה בן גביר, ש"מחריב את שירות בתי הסוהר. הוא סוחר במינויים ובתקציבים, מנסה לכפות הדחות ולקבוע מינויים תמוהים מבחוץ, מתערב בהחלטות מבצעיות ומדלג ומתעלם מהדרג המקצועי".

במכתב שהעבירה לבן גביר ופורסם ב-ynet כתבה פרי כי "ב-24 בינואר 2024 אסיים קדנציה מלאה כנציבת בתי הסוהר ואשלים 36 שנות שירות במדים למען ביטחון מדינת ישראל. בתקופת כהונתי כנציבה יזמתי ויישמתי תוכנית אסטרטגית ותהליכי עומק בתחומי הביטחון, הטכנולוגיה, המודיעין, כוח האדם והתשתיות, לקידום שירות בתי הסוהר ולסגירת פערים ארוכי שנים מהם סבל הארגון, וזאת לצד התמודדות אחראית ונחושה עם אתגרי ביטחון וכליאה שוטפים.
"בנקודת זמן זו, אינני מעוניינת להאריך את תקופת שירותי והחלטתי לסיים כהונתי כנציבת בתי הסוהר ב-24 בינואר. כמובן שאמשיך להוביל את הארגון ולקדמו בחצי השנה הקרובה. שירות בתי סוהר הוא כבית לי והוא מורכב מסגל איכותי היקר לליבי, העושה לילות כימים לעמידה בייעוד השירות במסירות ובנאמנות".
השבוע פרסמנו כי השר בן גביר זעם על נציבת שב"ס קטי פרי וטען כי העבירה אסירים יהודים שהתפרעו בחווארה לתא קטן עם פשפשים, מתוך "נקמה" בו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    לכל אדם יש מחליף. תודה (ל"ת)
    השוטר 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    קטי פרי היא נאצית תומכת במחבלים רוצחי יהודים
    נציבה של היטלר 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמתעלל ביהודים כלואים ומצד שני תומך במחבלים רוצחי יהודים ומקל בתנאי כליאתם, הינו בוגד נאצי ואינו ראוי לשרת בשירות הציבורי כעובד מדינה. את גברת קטי פרי יש להעיף לכל הרוחות ולשלול את הפנסיה שלה. האישה הזו היא מחבלת בפוטנציה. ניקוי אורוות במסדרונות השלטון - צו השעה.
    סגור
  • 2.
    ביזיון
    נ.ב 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה שלא צומחים מהביטחון טיוחים בלי סוף קניית שקט תעשייתי מהארגונים "העצמה נשית" קידומים בארגון הנשי בצורה עיוורת מה נשאר אין ביטחון בבית סוהר כלל כל המפקדים עם הבצים של בתי ענה עזבו בגלל נציבה כמוך ולפנייך גם מה נשארת עם מדדים של חינוך בכלא במקום הבטחון איפה זרקתם את הסוהרי משמרת לפח איפה הכלאים שממתינים לר/כ שנים עובדים 260 שעות משמרות כל חודש ללא שינה רבים על כל תקן איפה היה בשבס תוך 3.5 שנים 3 דרגות במתנה לכבוד העצמה נשית עוסיות רווחה שהגיעו לדרגות עצומות ולא היו יום אחד עבדו באגף עם אסירים !!! זה הדרדרות הביטחון גם של הסוהרים והסוהרות משמרת בביתי הכלא
    סגור
  • 1.
    גזענות אשכנזית
    אליהו 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתפטרי וקחי אותך את כל הגזענים במדינה הגיע הזמן לנקות את השבס מפושעת בפשעים נגד האנושות ומהרוע לב הגזעני כלפי האסירים היהודים מזרחים
    סגור