משפט

רשות המסים חושפת: האיש הזה העלים 20 מיליון יורו

רשות המסים דיווחה כי תושב הרצליה חשוד שלא דיווח על הכנסות של כ-20 מיליון אירו ממכירת מניות והשקעות בחו"ל
מערכת ice |  1
רשות המסים (צילום shutterstock)
הסתבך בענק. אהוד כדור, תושב הרצליה, נעצר אתמול (ראשון) ושוחרר בתנאים מגבילים בחשד שלא דיווח על חשבון בנק ונכסים בחו"ל, והשמיט הכנסות שנבעו לו ממכירת מניות חברת "מובילאיי" ומהשקעות בחו"ל תוך שימוש בערמה ותחבולה במזיד ובכוונה להתחמק מתשלום מס.
על פי מידע שהתקבל ברשות המסים בהתאם לנוהל חילופי מידע בין מדינות החברות באמנת CRS, החשוד מחזיק בחשבון בבנק BANCA MARCH S.A בספרד שבו היה מופקד סכום של 20,440,511 אירו נכון לשנת 2017.

מהחקירה שמנהל בעניינו פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ברשות המסים, עולה חשד כי מקור הכספים במכירת מניות של חברת "מובילאיי" שהחשוד רכש בשנת 2001. על פי החשד, החשוד השמיט מדו"חות שהגיש לפקיד השומה את ההכנסות ממכירת המניות ורווחים שנבעו לו מהשקעותיו בחשבון הבנק בספרד.
הטענות נגדו הן שהוא עשה זאת במזיד ובכוונת מכוון כל זאת על מנת שיוכל להתחמק מתשלום מס כדין. אתמול הובא החשוד בפני שופט בית משפט השלום בחיפה אשר שחרר אותו בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה יש אגוזים למי שאין שיניים?!
    סווינגר 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מערכות מסונכרנות לא מאפשרות להעלים רווח ב"כסף לבן". בסופו של דבר תיתפס 200%. זו לא כלכלת חלטורא, אלא שוק מסודר ומתואם בין הגופים והמדינות. מעדיף להיות בינוני וחכם, מאשר עשיר מופלג וטיפש.
    סגור