משפט

זעם ביש עתיד: האופוזיציה לא יכולה להרוס לעצמה"

סדקים בקואליציה? ראש האופוזיציה יאיר לפיד מבקר את שותפיו הטבעיים ומפנה חיצי ביקורת בעיקר כלפי המחנה הממלכתי שמביעים הסתייגות מבחירתה של קארין אלהרר
דוד זולדן |  3
קארין אלהרר נגד האופוזיציה (צילום גילי יערי ואוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
זעם ביש עתיד: יו"ר יש עתיד יאיר לפיד לא מהסס לחבוט בשותפיו באופוזיציה שלא ממהרים לתמוך במועמדת מטעמו עליה הכריז כבר לפני כשבועיים (קארין אלהרר) על רקע הכוונה להביא להצבעה במליאת הכנסת את בחירת שני נציגי הכנסת בוועדה לבחירת שופטים.
לפיד תקף בחמת זעם: "האופוזיציה לא יכולה שוב להרוס לעצמה. קורא לחברי באופוזיציה לא לפצל את הקולות ולהתייצב מאחורי קארין אלהרר כנציגה שלנו בוועדה לבחירת שופטים. לא יעלה על הדעת שניתן ללוין ורוטמן מתנה כזו ונפצל את ההצבעה".
עוד ציין לפיד כי: "באמצע חודש יוני הכנסת אמורה לבחור בבחירה חשאית את מועמדיה לוועדה, ולמרות שאין חובה חוקית לבחור נציג קואליציה ונציג אופוזיציה – מסתמן שהנוהג הזה יישאר גם הפעם".
במחנה הממלכתי לא אהבו בלשון המעטה את ההצנחה של אלהרר ומבקשים לשריין נציג מטעמם. עד השבוע הבא, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה יכריז על קיום הבחירות, ויפתח את ההרשמה למועמדי הגושים.
יו"ר ועדת החוקה שמחה רוטמן חתום על ההצעה לפיה נציגות הכנסת בוועדה תגדל לחמישה חברים ומתוכם שלושה מסיעות הקואליציה ושניים מסיעות האופוזיציה, אלא שההצעה נבלמה במסגרת הקפאת החקיקה המשפטית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לפיד האפס
    א 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבין שאף אחד לא סופר אותך כלומניק לך הביתה
    סגור
  • 2.
    יש עתיד
    רבקה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל שקר אחד גדול.בקיצור עם יש עתיד .אין עתיד
    סגור
  • 1.
    מתעסקים בכבוד ואגו- במה זה שונה מממשלת החורבן (ל"ת)
    אמירה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור