משפט

גוטליב הטיחה ברגב: "הרפורמה מתה". נתניהו תיקן: "היא לא"

מהומה בליכוד: השר דודי אמסלם ביקש מחבריו: "ליישר קו כדי לשמור על הקואליציה", ח"כ טלי גוטליב הדפה את דרישתו בחמת זעם: "אף אחד לא מדבר על הרפורמה - נכשלנו וצריך לתקן"
דוד זולדן |  3
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אריק מרמור)
בישיבת הליכוד המתח הורגש היטב כאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו חרג ממנהגו ולא מסר הצהרה לתקשורת בפתח ישיבת הסיעה הראשונה למושב הקיץ של הכנסת. כשאמסלם הזהיר את חבריו: "רק הליכוד יכול לפרק את הקואליציה", הרוחות התלהטו.
ח"כ גוטליב שהגיעה טעונה התפוצצה על אמסלם: "יש פיל לבין בחדר, אף אחד לא מדבר על הרפורמה. נכשלנו וצריך לתקן ולהגיד מה קורה עם זה. המהפכה המשפטית, כלל לא על הפרק ולמעשה לא תקרה". השרה מירי רגב רטנה ושאלה: "למה את אומרת את זה?", וגוטליב השיבה: "את משקרת. הרפורמה מתה". נתניהו השיב לגוטליב: "הרפורמה לא מתה".
גוטליב ביקשה להבהיר כי היא לא אמרה שרגב משקרת והבהירה את עמדתה בנוגע לחוק הגיוס. "אמרתי שלא תהיה רפורמה, ושאני מסרבת לשקר לעם", כתבה בטוויטר. "יש מי שמנסה לפגוע בשמי הטוב וחבל".
גוטליב התבטאה לאחרונה: "אתם יודעים מה מבחין בינינו לבין אנשי השמאל? השמאל איבד את זה, השמאל בגד במדינת ישראל, השמאל שכח את הערכים הכי בסיסיים של עם ישראל ומדינה יהודית ודמוקרטית, הם שכחו את זה. הם הפקירו את ביטחון מדינת ישראל. הם יעשו כל מה שהם יכולים כדי למוטט את ממשלת הימין, ויש להם כסף. תראו את ההפגנה שלהם - כמה כסף יש להם. הם מתוכננים, מתוכנתים, מתוזמרים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גועל נפש. כל פעם הרמה יורדת
    ישראלי 05/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הליצנים של הכנסת הנוכחית גוטליב אלמוג כהן וגלית רטבריאן - השפל. רמה נמוכה ומביכה
    סגור
  • 2.
    החבובות
    עיני נץ 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    דומה כל כך למיס פיגי
    סגור
  • 1.
    אמרה הדוחה שמחפשת סטוצים בריקודי עם עם מיני מלא מלא (ל"ת)
    אנרכיסט 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור