משפט

בג"ץ הורה לנתניהו וליועמ"שית להגיב לעתירה בתוך שבוע

בית המשפט העליון הקציב לנתניהו וליועצת המשפטית לממשלה משך זמן של שבוע להגיב לבקשת התנועה לאיכות השלטון לביזיון בית המשפט. כעת מתברר שבהרב-מיארה צפויה למסור לבג"ץ שנתניהו הפר את פסק הדין בעניינו
דוד זולדן |  1
בנימין נתניהו ויריב לוין, גלי בהרב מיארה (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
בסביבת ראש הממשלה נתניהו משוכנעים כי לא הפרו שום פסיקה של בית המשפט העליון ואף לא הסדר ניגוד עניינים אבל זה לא צפוי לשנות את עתירת התנועה לאיכות השלטון בנוגע לרה"מ נתניהו.
בית המשפט העליון התייחס לבקשה של התנועה לאיכות השלטון לביזיון בית המשפט נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. לפי החלטתו על היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה ועל נתניהו להגיב לבקשת התנועה לאיכות השלטון עד יום ראשון בעוד שבוע.
בתנועה לאיכות השלטון הגישו את הבקשה בעקבות הצהרתו של נתניהו בסןף השבוע שעבר. בבקשה נכתב כי: "ממעשיו של נתניהו עולה תמונה מבהילה לפיה ראש הממשלה בישראל עושה דין לעצמו – תוך שהוא מפר את הסדר ניגוד העניינים שנערך לו".
יצוין כי ביום שישי פורסם בחדשות 13 כי בהרב-מיארה שלחה מכתב חריף לראש הממשלה בנוגע להפרת הסדר ניגוד העניינים שלו בעקבות נאומו, ובשבוע הבא היא צפויה להגיב לבית המשפט העליון ולומר כי נתניהו אכן הפר את פסק הדין שנקבע לו, וכי הוא מבזה את בית המשפט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פריירים
    שר 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשתין עליהם בקשת
    סגור