משפט

מיקי מוכתר על האונס המזעזע: "נכנסתי לחרדות ופחדים ברמה פסיכית"

מיקי מוכתר, כוכבת הילדים האהובה, חשפה את ההתמודדות שלה בעקבות האונס הקשה בגדרה, אחרי שליוותה את הנאנסת באופן אישי: "זה הפחיד אותי ברמה פסיכית, לנעול את הדלת מאה פעם, לפחד להיות בבית המקום הכי בטוח שלך" 
מערכת ice | 
מיקי מוכתר (צילום אושר עדן פשינסקי)
מיקי מוכתר היא אחת מכוכבות הילדים הגדולות ביותר בישראל. לאחרונה, מוכתר חוותה קושי אישי ענק בעקבות התמיכה שהעניקה לנאנסת מגדרה, והיא סיפרה על תחושותיה בראיון שערכה אתמול (חמישי) ל-TMI.
לגבי האונס המחריד בגדרה חשפה מיקי מוכתר כי היא ליוותה את הנאנסת: "שמעתי שם סיפורים שאני לא יכולה לספר פה. אבל זה השפיע עליי ברמה האישית, נכנסתי לחרדות ופחדים. זה הפחיד אותי ברמה פסיכית, לנעול את הדלת מאה פעם, לפחד להיות בבית המקום הכי בטוח שלך, כי שם זה קרה לה".
על האפשרות שמקרה כזה ישפיע עליה בעתיד להיכנס אישית בפעמים הבאות לסיפורים כה רגישים, הודתה מוכתר: "אני לא כל כך שולטת בזה. גם אין לי ברירה. גם כשאני מתעסקת במאבק למען הילדים, אני לא חושבת פעמיים. זה חלק ממי שאני ואני חושבת שקיבלתי את התפקיד הזה של להיות כוכבת גם עם  להביא ערך מוסף ולנסות להשפיע גם על מה שקורה בגני הילדים".
על נושא ההטרדות המיניות, שעולה שוב ושוב במסגרת יום האישה הבינלאומי שחל השבוע, סיפרה מוכתר: "פעם לא הייתה מודעות, הייתה איזו הסכמה שמותר להתנהג בצורה מסוימת, והיום אף אחד לא יכול לעבור את הגבול, ומי שעובר את הגבול - ייענש על זה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה