ויראלי

כוכבת הילדים נזכרת בטרגדיה של חייה: "הוא מת, העולם מתמוטט"

מיקי מוכתר נזכרת בעצב במותו של אחיה בבית החולים כשהיה בן 7 בלבד: "איך אתה יכול להגיד לי להיפרד מאח שלי, תעשה משהו! תטפל בו, תנשים אותו, הוא שתק, הוא מת מיקי זה נגמר"
מערכת ice | 
מיקי מוכתר (צילום אושר עדן פשינסקי)
לפני 26 שנה, התרחש האירוע הקשה ביותר של כוכבת הילדים מיקי מוכתר. אחיה תום מת בגיל 7 בלבד והיום (שני) היא נזכרה בזכרו בפוסט מרגש מאוד שהעלתה לאינסטגרם שלה ושיתפה את תחושותיה הקשות.
מוכתר כתבה: "את צריכה להיפרד ממנו תפסתי למנהל המחלקה את כפות הידיים, איך אתה יכול להגיד לי להיפרד מאח שלי, תעשה משהו! תטפל בו, תנשים אותו, הוא שתק, הוא מת מיקי זה נגמר…מכונת ההנשמה המשיכה להנשים והיה נדמה כאילו הוא נושם. בואי תראי אמר לי הרופא, נגעתי לו בלב ולא שמעתי כלום, חיפשתי לו דופק ביד ולא היה..אבא שלי עומד שם עם ידיים על הראש בוכה בקול".
 
עוד כתבה: "ואני ? לא מבינה איך אני יוצאת מהחדר הזה בטיפול נמרץ ובחיים יותר לא רואה את תום, חיבקתי אותו, אמרתי לו שאני אוהבת אותו, ושיעזור לי לדאוג לאלעד לאמא ולאבא, הרחתי אותו, עד היום הריח הזה באפי, והסתובבתי, כשיצאתי למסדרון סבתא שלי ז״ל, ראתה אותי היא כבר הבינה, ואז התמוטטה, סבתא הוא מת אין יותר תום, במסדרונות בשניידר יש חלונות שקופים בקצה. עמדתי שם ופתאום ראיתי תהלוכה של ילדים מחופשים, הרגע הזה שהעולם שלך מתמוטט ושאר העולם מתנהג רגיל".

לסיום הסבירה: "זה רגע שלא אשכח בחיים שלי, איך זה יכול להיות שאני לא אראה את אחי לעולם, מאז אני רואה אותו בחלומות שלי, בקהל בהופעות שלי, הוא תמיד חלק ממני לעולם לא יעזוב, תום מוכתר 1989-1996, אוהבת ומתגעגעת, היום זה יום השנה שלך אהוב ליבי ונפשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה