משפט

מזעזע: אימא צעירה נורתה למוות בחניון לעיני ילדיה ביום האהבה

"החלטה נמהרת אחת השפיעה על חייהם של שתי משפחות ואינספור אחרות שהיו עדים לאירוע הטרגי הזה", אמר מפקד המשטרה בובי דייל. "חסר היגיון היא המילה היחידה שאני יכול לחשוב עליה כדי לתאר את מה שקרה היום"
מערכת ice |  4
אלכנסדריה בוריס (צילום GoFundMe)
אם בת 26, נורתה ונהרגה לעיני ילדיה הקטנים מחוץ לחנות מכולת במדינת דרום קרוליינה, שבארה"ב, ביום האהבה, ה-14 לפברואר. אלכסנדריה קרס בוריס, ערכה קניות בחנות "קרוגר" בעיר אירמו, ביום שלישי האחרון, כאשר נקלעה לסכסוך מילולי עם אישה זרה, בזמן שהעמיסה את המצרכים למכונית שלה במגרש החניה, אמר בעלה של בוריס, טיילר.
לאחר שהוויכוח הסתיים, האישה הזרה, שזוהתה על ידי המשטרה ככריסטינה הריסון בת ה-23, שלפה אקדח וירתה בגבה של בוריס בסביבות השעה 16:00. טיילר בוריס אמר שאשתו נורתה בזמן שילדם בן השנתיים ותינוק היו במכונית. לפי משטרת אירמו, כוחות הביטחון הגיעו למקום וקבעו את מותה של אלכסנדריה קרס בוריס זמן קצר לאחר מכן.
לאחר ששוחחו עם עדים, החוקרים קבעו שהאריסון ובוריס נקלעו לוויכוח כלשהו, ​​אם כי לא ברור על מה היה הוויכוח. הריסון נמלטה מהמקום ברכב פורד לבן, אך מאוחר יותר הסגירה את עצמה בסביבות השעה 17:30, כך מסרה המשטרה. היא הואשמה ברצח ובעבירות אחרות הקשורות לנשק ונכלאה במרכז המעצר של מחוז לקסינגטון.
"החלטה נמהרת אחת השפיעה על חייהם של שתי משפחות ואינספור אחרות שהיו עדים לאירוע הטרגי הזה", אמר מפקד המשטרה בובי דייל. "חסר היגיון היא המילה היחידה שאני יכול לחשוב עליה כדי לתאר את מה שקרה היום". המוות של בוריס מגיע שישה ימים בלבד לאחר שאחיה מת מפצע ירי, אמר בעלה. טיילר בוריס זכר את אשתו, קוסמטיקאית וסטודנטית בית הספר לאחיות, בתור "האישה הכי טובה שאפשר לבקש ואמא ​​נהדרת".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אישה רצחה אישה. כמה אכזריות יכולה להיות באישה (ל"ת)
    כמה רוע 02/2023/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    בקרוב גם בישראל.
    דדו 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 4
    חלוקת רשיונות לנשק תביא לסיפורים זהים בארץ...בלתי נמנע. עדיף הקמת כוחות לאיסוף נשק ואם רוצים להתחיל ללמד הגנה עצמית אפשר כבר בגיל בית ספר
    סגור
  • אני קבלתי אגרוף מאישה לעיני ילדיי
    יעל 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עפתי על הרצפה וילדיי רצו אלי בוכים בעלי לשעבר נתן לה אגרוף בפרצוף ולכן לא יכולנו להתלונן עליה במשטרה
    סגור
  • כמה אופטימיות (ל"ת)
    שושי 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור