משפט

עוקץ המסעדות בישראל הסתיים? המתחזה למלצר שגנב אלפי שקלים נתפס

אחרי ההונאה על חשבון מסעדת 'SOHO' הפופולרית בראשון לציון שחשפה נוכל שהעמיד פנים כי הוא אחד מהעובדים במסעדה שמשרת את הלקוחות, לקח מהשולחן מזומן ונעלם ולאחר מכן התברר שעשה זאת בעוד שורה של מסעדות, נתפס על חם במסעדת ויוינו בראשל"צ, השוטרים עצרו אותו
מערכת ice | 
טיפ למלצר (צילום shutterstock)
סיפור כזה לא רואים בכל יום, אבל הוא מעלה לא מעט חששות מהביקור הבא שלכם במסעדה. על פי תיעוד שרץ ברשתות החברתיות לצד האשמות חמורות, באחת המסעדות ההומות והפופולריות בישראל, ה'סוהו' בראשון לציון, אדם התחזה למלצר וגנב מהשולחנות אלפי שקלים. אותו סיפור גרם לגל של מסעדות ששיתפו כי הוא ביצע את העוקץ גם אצלם. אבל החל מאמש (חמישי) יכול להיות שיש סוף לפרשה.
מנהל מסעדת ויוינו בראשון לציון תפס את המתחזה על חם, עקב אחריו ובמקביל הזמין את המשטרה. תוך כמה דקות הגיעו אנשי החוק ועצרו אותו לאחר שגם ראו תיעוד מהמצלמות מבצע את העוקץ.

כזכור, על פי התיעוד הגבר נכנס למסעדה וטען בפני המארחת שהוא נכנס כדי להצטרף לשולחן שכבר יושב וממתין לו. בווידאו רואים כי הוא ניגש אל אחד השולחנות שממתין ללסיים את התשלום, עבור הארוחה שלו והלקוחות היו משוכנעים שהוא מלצר.
 
אותו נוכל המתין בסבלנות כדי שיניחו הסועדים את השטרות ולאחר מכן פשוט לקח את החשבון ואת המזומן - ויצא מהמסעדה במהירות. רק אחרי כמה דקות, כאשר הנשים שישבו בשולחן רצו לקבל את הקבלה וללכת, המלצר שאל אותן אם הן ירצו לשלם במזומן או באשראי, וטענו שכבר נתנו את הכסף למלצר, עד שהתברר מה שקרה.
 
״דבר כזה לא ראינו ב23 שנה שהמסעדה קיימת", אמרו בסוהו לנדב בורנשטיין מקשת 12, "פעלנו כדי לסייע לאותן לקוחות, בדקנו את מצלמות האבטחה, ופנינו למשטרה. כמובן שלקחנו על עצמנו את החשבון ולא חייבנו את הלקוחות״. אז קודם כל ריספקט למסעדה שלקחה על עצמה את העוקץ והרי ברור שעד עכשיו לא נתפס המלצר-המתחזה. מזהים אותו? ומה תגידו על זה???t
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה