משפט

נהג אוטובוס הותקף במרכז: "היום בו נהג יירצח בכביש קרוב מתמיד"

האלימות הקשה בכבישי ישראל נמשכת, זאת לאחר שנהג אוטובוס הותקף בבני ברק. בארגון נהגי האוטובוס בישראל זועמים: "משרד התחבורה חייב לאמץ במהירות הבזק את התוכנית למניעת האלימות נגד הנהגים שתבטיח את שיפור מעמד הנהג. היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד"
מערכת ice | 
אוטובוס דן (צילום ויקיפדיה)
תופעת האלימות הקשה בכבישי ישראל מסרבת לעצור, כאשר גם בין מכוניות אנו שומעים מדי יום על אלימות, אך מה שמדאיג לא פחות הוא האלימות הקשה שמופנית נגד נהגי אוטובוסים ברחבי ישראל.
האלימות המזעזעת נמשכה גם אתמול (רביעי) כאשר נהג אוטובוס הותקף בבני ברק. ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית הביע את דאגתו במסר תקיף שהוציא לתקשורת.
ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית מסר בתגובה לתקיפת הנהג בבני ברק כי "דו"ח ארגון הנהגים האחרון מצביע על 4400 מקרי אלימות כלפי נהגים רק מתחילת השנה וכעת אנו ממשיכים לחוות גל תקיפות נוראי. משרד התחבורה חייב לאמץ במהירות הבזק את התוכנית למניעת האלימות נגד הנהגים שהוכנה ע"י ארגון הנהגים וההסתדרות הלאומית שתבטיח את שיפור מעמד הנהג. היום בו נהג ירצח על הכביש קרוב מתמיד".
כזכור, ו"ר איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות אבי אדרי, העביר מכתב לשרה לשעבר מרב מיכאלי בו הוא הציע מספר דברים שיעשרו לנהגים להתמודד. בין הפעולות שהוצגו: -להעלות את שכר נהגי התחבורה הציבורית.
-לייצר סביבת עבודה בטוחה לאור ריבוי מקרי האלימות שמופנים כלפי נהגים ונהגות.
-להגדיר תקיפה של נהג/ת אוטובוס כתקיפת עובד/ת ציבור.
-להכיר בנהיגה בתחבורה ציבורית כמקצוע, לרבות הכרת המקצוע בביטוח לאומי.
-להכיר בוותק של נהג/ת במעבר בין חברות.
-ליצור תשתיות לסביבת עבודה ראויה יותר.
-לשפר את תשתיות התחבורה הציבורית ברמה הלאומית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה