משפט

המרדה? בן ארי הגיש תלונה במשטרה נגד עו"ד חודק

חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי אמנם נפסל מלרוץ לכנסת אבל זה לא מונע ממנו להפגין אזרחות טובה ולהמשיך להיות מעורב בחיים הציבוריים בדרכו שלו  
דוד זולדן |  1
מיכאל בן ארי (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
חבר הכנסת לשעבר מיכאל בן ארי, הגיש תלונה במשטרה נגד עו״ד דוד חודק שאיים השבוע בכנס באילת כי ישתמש בנשק "אילו מדינת ישראל תיהפך לדיקטטורה".
בפאנל של עורכי דין בכנס באילת הילך אימים על ממשלת נתניהו ובוחריה ואמר: "אני החלטתי שאני לא אחיה יום אחד בדיקטטורה, ואם צריך להילחם על זה אני אלחם. אנשים מוכנים להילחם עם נשק אז כולם מזדעזעים מזה. אומרים לי, איך אתה אומר דבר כזה? אם נצטרך להגיע לזה ואם יגררו אותי לשם זה מה שאני אעשה".
בן ארי החליט לעשות מעשה בעקבות דבריו החריגים של חודק והלך לתחנת המשטרה והגיש נגדו תלונה בגין עבירות של הסתה לאלימות, ‏המרדה,‏ פרסום המרדה, ‏איומים ו‏התארגנות צבאית לא חוקית.
עו"ד ענת קאופמן, יו"ר הוועדה לביטוח לאומי בלשכת עורכי הדין דיברה היום בכנס לשכת עורכי הדין באילת וגינתה את דבריו של ח"כ דוד חודק: "הדברים של עו"ד חודק אתמול היו אלימים, עברייניים, פליליים. כך נראה איש אלים ובריון".
בדבריה התייחסה עו"ד קאופמן גם למחיאות הכפיים שנשמעו לאחר דברי חודק: "מה שהיה נורא אתמול, לא פחות מדבריו, היו מחיאות הכפיים. זה מדהים. אנחנו בכנס עורכי דין, אלה שמקצועם הוא שמירה על החוק, על שלטון החוק, ויש בתוכנו כאלה שמוחאים כפיים למי שקורא להם לשאת נשק ולירות על אחיהם, רק כי הפסיד בבחירות וכי סבורים שהרפורמה בעייתית ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם מסית גם שקרן עלוב (ל"ת)
    עודד יערי 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור