משפט

בעקבות התחקיר של חיים אתגר: ישראל אור נעצר הבוקר בנתב"ג

אחרי תחקירו של חיים אתגר בתוכנית "חשיפה" אודות הטרדות מיניות לכאורה של היהלומן ישראל אור, הוא עזב את ישראל. כעת, הוא נחת בארץ ומיד נעצר על ידי המשטרה בנתב"ג
מערכת ice | 
ישראל אור חיים אתגר (צילום צילום מסך פייסבוק המתחזים רשת 13)
לפני כחצי שנה, חיים אתגר ערך תחקיר מסקרן במיוחד בתוכנית "חשיפה" בקשת 12, במסגרתו הובאו עדויות רבות הודות נשים שטוענות כי הותקפו מינית לכאורה על ידי איש העסקים, היהלומן ישראל אור.
בין המתלוננות נמצאות מספר דוגמניות ביניהן גם מלכת היופי לשעבר של ישראל, תהילה לוי, שהייתה בעבר בת זוגו של אור. כזכור, התחקיר של אתגר פורסם למרות שהיה נתון ללחץ ואיומים לבטל את שידורו, כאשר מספר ימים לאחר השידור נשים נוספות הגיעו לתחנת המשטרה כדי להגיש תלונה נגד היהלומן החשוב בהטרדות מיניות.
היום (שני) כחצי שנה כאמור אחרי התחקיר של אתגר, העיתונאי פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו בו הוא מספר כי בעקבות תחקיר "חשיפה", ישראל אור נעצר הבוקר אחרי שנחת בנתב"ג: "אחרי שיצא מישראל סמוך לשידור תחקיר חשיפה, ישראל אור שב לישראל ונעצר. כזכור, התחקיר שלנו חשף עדויות של נשים שטענו שפגע בהן מינית, לכאורה. התחקיר הוביל לפתיחת חקירת משטרה בחשד לביצוע עבירות מין מצידו של אור. אור הכחיש את הטענות", כתב אתגר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה