משפט

עונת הציד של בנט: תביעת ענק של מיליון וחצי שקלים נחשפת

על הכוונת של בנט: עיתונאים, משפיענים ופעילי ימין. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט לא מוחל על כבודו ופותח במבצע נרחב לטיהור שמו באמצעות איתור מכפישיו והפעם מתביית על מטרה מניבה 

דוד זולדן | 
נפתלי בנט, יגאל מלכה, הרב רונן שאולוב ויאיר לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/ יגאל מלכה, יוטיוב/ הרב רונן שאולוב)
אחרי שהכתב החרדי יאיר לוי הסתבך עם ראש הממשלה לשעבר ונפתלי בנט, איים לתבוע גם את פעיל הימין יגאל מלכה ודרש פיצויים גם מהרב רונן שאולוב, בנט מתביית על מטרה חדשה ומניבה יותר.
עורך דינו של בנט גילה לאחרונה כי זוהי רק רשימה חלקית וצפויים עוד תביעות ומתברר שצדק. ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיש תביעת ענק על סך מיליון וחצי שקלים נגד תושיה אשכול שלום, עובדת בבנק הפועלים בגין פרסומים מכפישים אודותיו לכאורה.
איש שלום נחשפה חשודה לכאורה כמי שעומדת מאחורי שורת ציוצים נגד ראש הממשלה לשעבר. בין הביטויים שיוחסו לאיש שלום: "טיל בדרך למחבל בנט", "היטלר מלך, מזל שאין עוד 6 מיליון בנטים ולפידים", "בנט אלוהים ישרוף את הילדים שלך אמן" ועוד. במסגרת התחקיר של חדשות 12 אמרה איש שלום: "אני כולה כותבת בטוויטר, אני לא מסיתה. פשוט יש לי שם מאוד מיוחד, תושייה, אז פונים אליי. הבעיה של השמאל שהוא שולט פה. אנשים יושבים בפרקליטות והם פושעים מאוד גדולים, סליחה שאני אומרת".
עם פרסום התחקיר, בבנק הפועלים החליטו להשעות את איש שלום מעבודתה ופרסמו את ההודעה הבאה: "הבנק רואה בחומרה את הדברים שעלו בכתבה המצולמת ומגנה אמירות העולות כדי הסתה וכן התנהלות הנוגדת לכאורה את הקוד האתי של הבנק ואת ערכיו. הבנק החל בבירור משמעתי מידי על פי נהלי הבנק. עד לתום הבירור המשמעתי הושעתה העובדת מעבודתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה