משפט

"את תהיי מיכל סלה שתיים, ארצח אותך": זה העונש לבעל המכה

חבר בארגון הפשע של משפחת לביא מרחובות הואשם לאחרונה בבית המשפט על אלימות קשה כלפי בת זוגו, ונגזרו עליו  44 חודשי מאסר בפועל בגין אותם מעשים מזעזעים, זאת למרות שאשתו ביקשה מבית המשפט שיחוס עליו
מערכת ice | 
אילוסטרציה: אלימות כלפי נשים (צילום pexels)
חבר בארגון הפשע של משפחת לביא מרחובות הואשם לאחרונה בבית המשפט על אלימות קשה כלפי בת זוגו. כעת, בית המשפט ברחובות גזר עליו 44 חודשי מאסר בפועל בגין אותם מעשים מזעזעים. 
במהלך המשפט, אשתו של העבריין ביקשה מבית המשפט לחוס עליו, אחרי שסיפרה על אהבתו הרבה כלפיה, ועל רצונה בשיקום מערכת היחסים הזוגית. כזכור, בכתב האישום שהוגש יוחסו לו מעשים חמורים. כחלק מכתב האישום, נאמר כי בעבר הוא אמר לה: "אני מבין מדוע גברים רוצחים את הנשים שלהן - כי זה מגיע להן".
אותו נאשם אף הכה את אשתו ואת גיסה והתעלל בה פיזית ונפשית. עוד נטען בכתב האישום כי בין בני הזוג פרץ ויכוח  על רקע רצונו של הגבר לסייע לחבר, חרף התנגדות מצד המתלוננת. בתגובה, ציווה עליה הנאשם שתהיה בשקט ולא תציק לו, וכשנכנסה למיטתם איים עליה: "תלכי למיטה אחרת, אחרת אכה אותך וארצח אותך".
במקרה אחר נטל הנאשם לידיו סכין ואיים עליה כי אם לא תהיה בשקט הוא יהרוג אותה. כשאמרה שבכוונתה להיפרד ממנו הוא אמר כי אם תעז להיפרד ממנו - זה יהיה רק על אלונקה. הוא הוסיף כי בבית הוא "המילה האחרונה" ורק הוא יכול להשתיק אותה והיא אינה יכולה להשתיק אותו.
לאחר שהגבר נרדם האישה לקחה את הסכין שהחזיק לידו והחביאה אותה בסלון. הנאשם גילה זאת ואז איים עליה כי ירצח אותה והיא תהיה "מיכל סלה ראשונה ומיכל סלה שנייה". הוא הוסיף כי הוא מבין מדוע גברים רוצחים את הנשים שלהן - כי זה מגיע להן. בנוסף, באחד הוויכוחים ביניהם הוא אף סטר לה לאחר שאיים עליה "אני אשחט אותך באמת, אני לא צוחק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה