משפט

החליקה על שמן ונותרה נכה - כעת היא תובעת את הנהלת החניון

תושבת תל-אביב החליקה על כתם שמן בחניון "גן העיר" בשנת 2019 ונותרה עם 20% נכות. לאחר שגילתה שהמחדל בחניון לא טופל כלל היא תובעת את ההנהלה על ההתנהלות המסוכנת
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
לפני כארבע שנים אישה בשנות ה-50 לחייה החנתה את רכבה בחניון "גן העיר" בתל-אביב על מנת להגיע לעבודתה בעירייה. לצערה היא לא הספיקה להגיע לעבודה היות והיא החליקה על כתם שמן בקומת הקרקע של החניון וכתוצאה מכך נותרה עם פציעות משמעותיות בגוף ובנפש.
לאחר שהאישה החליקה היא קיבלה סיוע מעובדי המקום וסברה שמדובר בפציעות שטחיות בלבד. מספר ימים לאחר מכן התמונה כבר קיבלה תפנית לאחר שאובחנה עם שבר ברגל ועם נזק לרצועה ולגיד. בעקבות הפציעה היא אובחנה בהמשך גם עם תסמונת כאב והפרעת הסתגלות כרונית לתופעות דיכאוניות וחרדתיות וזאת לצד מספר תופעות נפשיות ופיזיות נוספות שכוללות חוסר ריכוז, עלייה במשקל, ייאוש ועוד.
לאחר שהפצועה קיבלה אישור על 20% נכות נפשית בעקבות המקרה, היא החליטה לתבוע את הנהלת החניון ובדיקה ייעודית קבעה שאכן רצפת החניון אינה עומדת בתקן ואינה בטיחותית עבור העוברים והשבים. 
בשנת 2022 הפצועה ערכה בדיקה יזומה דרך המכון לתקנים בהקשר לרצפת החניון והתגלה שמאז שלהנהלת החניון נודע בשנת התאונה על המחדל, המצב לא השתנה ולא טופל כלל. על פי אתר פסקדין הנהלת החניון עדיין בוחנת את התביעה ותגיב לה בבית משפט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה