משפט

השפילו צעיר חרדי, צילמו והפיצו בטיקטוק: שלושה חשודים נעצרו

השלושה נעצרו בעקבות סרטון טיקטוק, בו מתועד אחד מהם מושך בפאותיו של צעיר בין כותלי בית המשפט בבית שמש
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום unsplash)
לאחר שנודע למשטרה אודות סרטון טיקטוק, בו מתועד חשוד מושך בפאותיו של צעיר בין כותלי בית המשפט בבית שמש, החלו פעולות חקירה מהירות בתחנת המשטרה בית שמש במחוז ירושלים במטרה לאתר את הקורבן ולגבות עדותו על שארע ובתוך כך, לאתר את החשוד במעשה.
במהלך יום אתמול (שלישי), גבו חוקרי המשטרה עדויות לרבות מהצעיר המתועד וזמן קצר לאחר מכן אותר החשוד במעשה, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, שהתייצב לחקירה בפני חוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בגין עבירות תקיפה, איומים ופרסום משפיל, כל אלו עפ"י החשד ממניע לאומני. במהלך היום הוארך מעצרו של החשוד בבימ"ש בשלושה ימים, עד לתאריך 16.12. לפני זמן קצר, במסגרת החקירה בימ"ר ירושלים, אותרו שני חשודים נוספים במעורבות במקרה המשפיל, תושבי עיסוויה כבני 18, האחד חשוד בתיעוד המעשה והאחר בהעלאתו לרשת, והם הועברו לחקירה.
מוקדם יותר היום, שר התקשורת, יועז הנדל, הכריז על שורה של כללים רגולטוריים שיחולו על הרשתות החברתיות הפופולאריות בישראל, כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, ויחייבו אותם במדיניות שקופה יותר, הסרת תכנים מדווחים באופן מהיר יותר, אפשרויות ערעור ואף ניהול תביעות משפטיות נגדן בבית משפט ישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה