משפט

גלובס מגיעה להסדר והתביעה נגדה תבוטל: כמה תשלם?

לאחר שתבע את עיתון "גלובס" שפיטר אותו בגין התנהלות לא תקינה, אבנר נאמני הגיע השבוע להסדר עם העיתון וביקש לבטל את התביעה - סכום ההסדר לא פורסם
מערכת ice | 
מערכת גלובס (צילום צילום גולשים)
לאחר שהגיש תביעה נגד עובדות בכירות בגלובס, אבנר נאמני, העורך המשפטי לשעבר בעיתון, מגיע השבוע לפשרה בתביעה זו, מבלי לפרסם את הסכום. נאמני פוטר מהעיתון בשנת 2019 לאחר שהמו"לית אלונה בר און והעורכת נעמה סיקולר סברו שאינו יכול לבצע את עבודתו כראוי, גם לאחר הליך שיפור ביצועים.
בעקבות הפיטורים נאמני תבע את העיתון והאשים אותן בצנזורה, גילנות והתעמרות במקום העבודה. הן מצדן טענו שנאמני לא ידע לקבל על עצמו את ההיררכיה הניהולית בעיתון ושבעקבות אופן עבודתו, עובדים נוספים במדור עזבו את משרתם. 
נאמני פעל בעיתון גם תחת הנהלתו הקודמת בידי אליעזר פישמן. לאחר שנכסיו של זה האחרון נמכרו עקב קריסתו העיתון הגיע לידי ענת אגמון ומשפחה של המו"לית בר און. במסגרת ההשתלטות הן שאפו להחזיר את אמון הציבור לעיתון - דבר שנאמני טען במקור כי הוא רק העמדת פנים.
לאחר הגשת התביעה בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, השופטת המליצה לצדדים להתפשר מחוץ לכותלי בית המשפט והשבוע כך עשו. עורך הדין מצדו של נאמני ביקש מבית המשפט לבטל את התביעה ללא צו תשלום הוצאות והיא צפויה לאשר זאת.
לצד התביעה וההסדר, העיתון נמצא בימים אלו ברצף של עזיבות, לכאורה עקב חוסר שביעות רצון של העובדים במערכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה