משפט

ג'ניפר אניסטון תובעת 100 מיליון דולר מבראד פיט

17 שנים עברו מאז שהתגרשו וכעת ג'ניפר אניסטון תובעת את בראד פיט על סך של 100 מיליון. הסיבה? הוא מתכוון למכור את חברת ההפקה שהקימו ביחד בעת שהיו נשואים
מערכת ice | 
ג'ניפר אניסטון (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel)
בראד פיט ממשיך להסתבך. אחרי שבשנים האחרונות הוא מנהל קרב גירושים מכוער מול אשתו לשעבר ואם ילדיו, השחקנית אנג'לינה ג'ולי, אקסית אחרת שלו, ג'ניפר אניסטון מאיימת לתבוע על סך של 100 מיליון דולר.
בתחילת שנות ה-2000 השניים, כאשר היו נשואים, הקימו את חברת ההפקה Plan N. לאחר גירושיהם בשנת 2005, החברה עברה לבעלותו של פיט ועד עכשיו הכול התנהל על מי מנוחות. אז מה גרם לאניסטון להחליט לתבוע?

פיט החליט למכור את חברת ההפקה ואניסטון דורשת לקבל את חלקה בעסקה. על פי מקורבים לשחקנית,  המוערכת בכ-300 מיליון דולר, הכסף אינו משחק תפקיד בתביעה, אלא עושה זאת בשם העקרונות שלה.
"זה כלל לא קשור לכסף, אלא לעיקרון. היא ייסדה ויצרה את החברה הזו יחד אתו, ולמרות שטכנית היא עברה לבראד אחרי הגירושים, ג'ניפר מעולם לא קיבלה את הקרדיט שהגיע לה", סיפר אחד ממקורביה.
עכשיו נשאר לראות כיצד פיט יגיב לתביעה בסכום העצום וזאת כאשר הוא מתמודד עם מסמכים שנחשפו בחודש שעבר על ידי הניו יורק טיימס לפיהם הם תקף את ג'ולי וילדיהם באלימות פיזית, מילולית ונפשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה