ויראלי

בראד פיט שבור? אמילי רטאייקאוסקי צולמה עם גבר אחר

לאחר חודשים רבים בהם דווח על הקשר בין בראד פיט לדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי, מסתבר כי הזוג כנראה כבר לא יחד לאור העובדה שאמילי צולמה קרובה מאד לגבר שאינו פיט בניו יורק
מערכת ice | 
אמילי רטאייקאוסקי, בראד פיט (צילום פייסבוק/ אמילי רטאייקאוסקי, יחצ)
כידוע, לאחרונה שמם של בראד פיט, האקס המיתולוגי של אנג'לינה ג'ולי ואבי ילדיה, נקשר בשמה של הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי. למרות שהדבר לא אושר מצדו של כל אחד מהגורמים, מסתבר כי הקשר, אם אכן היה אחד כזה, כבר נגמר. על פי צילומי פפראצי עדכניים הדוגמנית נצפתה צמודה ביותר לגבר אלמוני ברחובות ניו יורק. 
בחודשים האחרונים הדוגמנית מנהלת הליך גירושים כואב מאב בנה, סבסטיאן בר-מקלארד, וזאת לאחר שכינתה אותו בוגד סדרתי. בראד פיט במקביל גם הוא מנהל מאבק גירושים ומשמורת עיקש מול האקסית ג'ולי, שלאחרונה האשימה אותו בהתעללות פיזית שלה ושל ילדיהם
כאמור, על פי הדיווחים הדוגמנית צולמה ברחובות ניו יורק עם גבר בעל שיער כסוף, שניהם לבושים במיטב האופנה, ובשלב מסוים בערב השניים תועדו בנשיקה מלאת תשוקה שלא השאירה מקום לשאלות. לאחר מכן השניים עלו אופנוע ונסעו מהמקום בו צולמו. יחד עם זאת, לאחרונה כתבה בפוסט חושפני כי לראשונה בחייה היא רווקה ונהנית מכל רגע.
אף אחד מאקסים לא הגיב לשמועות על הפרידה, היות ומעולם לא אושרה זוגיות, אך ייתכן כי פיט עסוק בין כה וכה בימים אלו בהשקת ליין הטיפוח החדש שלו בהשראת הארוסה לשעבר גווינית' פאלטרו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה