משפט

חופשה "מהאגדות": בית המלון נתבע וחויב לשלם

חופשת החלומות של משפחה ממרכז הארץ הפכה לסיוט. הורים, להם בן המתנייד בכיסא גלגלים, הגיעו למלון אסטרל באילת, אך חופשה לא הייתה שם. החדר לא הותאם לצרכי הילד, המעלית לא עבדה - אלה חלק מהתקלות שהיו להם במהלך החופשה
מערכת ice | 
מלונות אסטרל (צילום יח"צ)
הורים במרכז הארץ לקחו את בנם, המתנייד בכיסא גלגלים, לחופשה באילת בת שלושה לילות במהלך פסח האחרון במלון "אסטרל". הם הודיעו מראש למלון כי בעקבות מצבו של בנם יצטרכו אירוח מותאם: "ביקשנו מראש שיתאימו חדר עבור הבן שלנו שיותאם לבעלי מוגבלויות". מה הייתה הפתעתם כאשר הגיעו למלון וגילו כי החדר במלון אינו מותאם כפי שהובטח מראש.
"החדר לא היה מותאם לבעלי מוגבלויות בניגוד למה שהובטח לנו, גם חדר האמבטיה לא היה מתאים. הבן שלנו חווה השפלה", כך טענו ההורים. לא רק שהחדר לא היה מותאם, גם המעלית במלון לא הייתה מותאמת לצרכיו של הבן וחדרם מוקם בקומה השלישית, מה שמנע מההורים אפשרות להתנייד עם בנם כרצונם.

כאשר פנו למלון הוצע להם לעבור למלון אחר הנמצא בסמוך. הם סירבו שכן היה מדובר על חופשה משפחתית ולא רצו להיות רחוקים מהמשפחה. לאחר חזרתם מהחופשה הם תבעו בבית משפט לתביעות קטנות ברמלה ודרשו פיצוי כספי על המחדלים וחוסר ההנאה וכן עוגמת הנפש והסבל שחוו במהלך כל ימי החופשה.
בפסק הדין קבעה השופטת כי על המלון לפצות את המשפחה בסכום של 12 אלף שקל. על פי פסק הדין, עצם זה שלא קיימת מחלוקת סביב העובדה שלתובעים אכן נגרמה עוגמת נפש משמעותית במהלך הנופש, וכי המלון הודה כי עליו הייתה מוטלת האחריות לאירוע ולכן הפסיקה נקבעה כפי שנקבעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה