משפט

זה המקום המוזר בו התגלה קוקאין בשווי מיליון שקל

לוחמי יס"מ שביצעו פעולות אכיפה באזור כפר יאסיף עצרו לפני מספר ימים רוכב אופנוע, לאחר שנהג ללא קסדה. לאחר האחד הלוחמים התעקש לבצע בידוק גופני הם גילו כמות עצומה של סם הקוקאין במקום מפתיע
מערכת ice | 
קוקאין (צילום טוויטר)
על פי דיווחים חדשים באתר mako, מצטיירת תמונה מפתיעה למדיי של מקרה שהתרחש לאחרונה בכפר יאסיף, במסגרתו לוחמי יס"מ שנמצאו בכפר לשם מטרות אכיפה שונות עצרו רוכב אופנוע שנהג ללא קסדה. הדבר שלו הלוחמים לא ציפו זה למצוא על גופו חבילת מגבונים המכילה כמות עצומה של סם הקוקאין, בשווי של כמיליון שקלים.
המקרה התרחש לפני מספר ימים והעצור במקרה הוא גבר בן 43 שכעת נחשד בהיותו שליח של עבריינים הפועלים באזור, שהעביר את הסם ממקום למקום בתמורה לכסף. ראשית השוטרים לא עצרו את הנהג עקב חשד למעורבות בנושא פלילי זה, אך בכל זאת בחרו לבצע חיפוש על גופו. כך הם מצאו 940 גרם קוקאין, שכעת הועבר לבדיקות מעבדה.
החשוד כמובן נעצר ובעת זו מתנהלת חקירה על מנת לברר מה היה מקורו של הסם. גורם במשטרה מסר כי "קיים חשד שמדובר בשליח שעבד עם עבריינים באזור והעביר סמים עבורם ממקום אחד לשני. התעקשותו של שוטר יס"מ לעשות בדיקה על הגוף הביאה לחשיפת כמות הקוקאין הלא שגרתית". 
כמו כן, זה לא הפעם הראשונה בתקופה האחרונה בה הסם המסוכן הזה נתפס על ידי לוחמי יס"מ, אלא שהפעם הקודמת שהמקרה התרחש הוא היה בגבולות העיר תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה