משפט

הבעלים של יער האיילים ממשיך לשחוט איילים?

משה אמיתי לא לומד לקח: בפעם השנייה בשנים האחרונות הבעלים של יעל האיילים נעצר בחשד כי מכר בשר איילים למטרות מאכל
מערכת ice | 
אייל (צילום ויקיפדיה)
יער האיילים במושב אודם שברמת הגולן הינו אתר קמפינג אותו פוקדים רבים מדי שנה. משפחות וילדים מגיעים במיוחד כדי לצפות, בעיקר בחודשי החורף המושלגים, באיילים. המקום נמצא בבעלות משה אמיתי. מה שפחות ידוע על אמיתי הוא שבפעם השנייה הוא נחשד בעבירת פגיעה בערך טבע מוגן והתעללות בבעלי חיים.
באתר ynet חשפו כי מידע מודיעיני שהתקבל ברשות הטבע והגנים כי אמיתי מוכר בשר איילים לתושבים דרוזים באזור הוביל למבצע משותף עם המשטרה באוגוסט האחרון. פקח של הרשות התחזה ללקוח פוטנציאלי, פנה לאמיתי על מנת לרכוש בשר איילים ואמיתי הסכים. לצער האייל המסכן, המבצע השתבש ואמיתי שחט את האייל לפני המעצר.  

אין מדובר בפעם הראשונה שאמיתי נחשד בעבירה זו. בשנת 2018 הגישה רשות הטבע והגנים כתב אישום נגדו בבית משפט השלום בטבריה. על פי כתב האישום, בין השנים 2013 למרץ 2018, קיבל אמיתי הזמנות מזדמנות לרכישת בשר איילים לצורכי מאכל. "הנאשם היה מקבל מעת לעת הזמנה מלקוח מזדמן לרכישת בשר האיילים שברשותו", נכתב. "הכל בתמורה לכסף ששולם לו במזומן בסך של כ-1500 שקל לכל אייל, בהתאם למשקלו או לחילופין בתמורה לקבלת סחורה אחרת שוות ערך מהלקוח".
בחודש מאי 2021 רשות הטבע והגנים הגיעה להסדר עם אמיתי, לפיו הוא יורשע וירצה 350 שעות שירות לציבור. אמיתי נמנע מלעבור עבירות בהן הורשע במשך שלוש שנים, אך כפי הנראה עבר שוב את אותן עברות.
אמיתי נעצר שוב בחשד להתעללות בבעל חיים, המתת בעל חיים בניגוד לחוק ופגעה ללא היתר בחיית בר וערך טבע מוגן בציד. הוא אישר חלק מהחשדות והאיילים שלו הוחרמו. מספר ימים לאחר ההחרמה אמיתי הגיש, באמצעות עורך דינו ניר זנו, בקשה לחזיר לידיו את האיילים. "אמיתי הקדיש כמעט את כל חייו הבוגרים לגידול איילים ועושה כל שלאל ידו על מנת להעניק לאיילים את תנאי המחיה האופטימליים", כך נכתב בבקשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה