משפט

בעלי המועדון הפורום הסתבך בענק: נעצר עד תום ההליכים

לאחר שבתאריך 07.07.2022 , קיבל  בית המשפט המחוזי את עמדת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה בעניינו של יוסי שוורץ, הורה בית המשפט המחוזי כאמור על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו
מערכת Ice | 
יוסי שוורץ בעלי מועדון הפורום (צילום מסך כאן 11, מסך רשת 13)
בית משפט המחוזי בבאר שבע, בראשות השופט תורן קיבל את עמדת הפרקליטות והורה אתמול (ראשון) על מעצרו של בעלי מועדון 'הפורום' בבאר שבע, יוסי שוורץ, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. 
כזכור, שוורץ, בן ה-60, שותף בבעלות של מועדון הענק בעיר הדרומית, מואשם בביצוע שורת עבירות של אינוס, מעשה מגונה בכוח, הטרדה מינית והספקת סם והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.
 
על פי כתב האישום, שהוגש ע"י פרקליטות מחוז דרום (פלילי), הנאשם ביצע עבירות מין בשתי מתלוננות, במועדים שונים,  לאחר שהגיעו לבלות במועדון. הנאשם הוביל את המתלוננות למשרדו וכשהן גילו התנגדות וסירבו לקשר המיני עמו, לא חס עליהן וביצע את זממו.

בתאריך 07.07.2022 , קיבל  בית המשפט המחוזי את עמדת הפרקליטות וקבע כי קיימות ראיות לכאורה בעניינו של הנאשם. לאחר קבלת תסקיר שירות המבחן, קבע בית המשפט כי אין מקום לשחרר את הנאשם לחלופת מעצר, זאת בין היתר לאור המסוכנות המינית הנשקפת ממנו. בהתאם לקביעה זו, הורה בית המשפט המחוזי כאמור על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה