משפט

דרמה בצפון: המשטרה תפסה כמות סמים אדירה ועשרות אלפי שקלים

מעל קילו מריחואנה, עשרות אלפי שקלים ומאות יורו החשודים כפדיון מפעילות פלילית נתפסו בפשיטה בדירה בעכו. החשוד, תושב עכו בשנות ה-30 לחייו, נעצר ונכלא עד לתום החקירה
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ סורייה דיאמנט, shutterstock)
משטרת ישראל, ממשיכה להיאבק בכל הכוח בסחר הבלתי חוקי בסמים. בלשי תחנת עכו במרחב אשר ממחוז חוף, ביצעו פעילות במסגרת המאבק חסר הפשרות שמנהלת משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על סחר המסכן את שלום הציבור, בפעילות הגיעו הבלשים עם צו לדירה בעיר עכו.
במסגרת הפעילות הבלשים ביצעו חיפוש ובמהלכו נחשף מעל קילוגרם של חומר חשוד כסם מסוג מריחואנה, כמו כן נמצאו בבית עשרות אלפי שקלים ומאות יורו החשודים כפדיון מפעילות פלילית.

תיעוד מתוך זירת האירוע, קרדיט: דוברות משטרת ישראל
כאמור, חשוד תושב העיר עכו הנמצא בשנות ה-30 לחייו, נעצר על ידי השוטרים בזירה והובא לחקירה. לפי דברי המשטרה בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה היא עתידה לבקש מבית המשפט את הארכת מעצרו.
רק בשבועות האחרונים, המשטרה עצרה תושב העיר חיפה לאחר שנמצאו בדירתו יותר מק"ג מריחואנה ועשרות אלפי שקלים. בנוסף, רק לאחרונה שוטרי מחוז צפון חשפו בעיר נצרת מעבדה לגידול סמים שהוסתרה במסווה של מכון יופי לנשים.
במהלך הפעילות נתפסו על ידי השוטרים קרוב ל-200 שתילים של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה וגם ציוד נוסף אשר שימש את העבריינים לצורך גידול השתילים במקום. החשוד העיקרי, תושב נצרת, הובא להערכת מעצר בפני בית המשפט השלום בעיר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה