משפט

זוועה במוסד הרפואי: תקף את המטופל - וביצע מעשים מגונים בעובדות

חוקרי תחנת שדות פתחו אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת מטופל חסר ישע על ידי אח העובד במוסד רפואי בשרון. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד - תושב נוף הגליל בשנות השלושים לחייו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
שוטרי מחוז מרכז עצרו אמש (שני) תושב הצפון בחשד לתקיפת חסר ישע ומעשה מגונה בשלוש עובדות במוסד רפואי בשרון. חוקרי תחנת שדות פתחו אתמול בחקירה עם קבלת דיווח בדבר חשד לתקיפת מטופל חסר ישע על ידי אח העובד במוסד רפואי בשרון.
השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד - תושב נוף הגליל בשנות השלושים לחייו. עם התקדמות החקירה בתחנת שדות עלה חשד כי החשוד הטריד מינית וביצע מעשים מגונים בשלוש עובדות הכפופות לו. החשוד נכלא בתום חקירתו והיום תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרו.

ובנושא אחר, שלושה פלסטינים נעצרו אתמול באיזור מגילות לאחר מרדף של המשטרה כשברכבם נתפסו 2 טון אבטיחים שגנבו. במהלך פעילות שגרתית של ניידת מנקודת מגילות הלילה, הבחינו השוטרים ברכב מסחרי באיזור המטעים של קיבוץ אלמוג שהעלה את חשדם. 
החשודים שהבחינו בניידת החלו בבריחה. ניידת המשטרה החלה מרדף אחר הרכב החשוד בכביש 90 לכיוון צפון. בשלב מסוים לאחר שהרכב הנמלט ניסה לנגח את ניידת המשטרה, ביצעו השוטרים ירי לעבר גלגלי הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה