חדשות

לקראת ההופעה בישראל: סלין דיון בקמפיין חדש ללוריאל

הזמרת בת ה-52, שמופיעה בד"כ רק בלאס וגאס אך צפויה להגיע לפארק הירקון באוגוסט 2020 במסגרת מסע ההופעות העולמי שלה, תוביל את הקמפיין של צבע השיער אקסלנס מבית לוריאל פאריז
מערכת אייס | 
סלין דיון (צילום יחצ לוריאל פריז)
בקיץ השנה, אם יתיר זאת אלוהי הקורונה, אמורה להיערך בפארק הירקון הופעה של סלין דיון, שאחרי שנים על הבמות בלאס וגאס יוצאת לטור עולמי.
את המסע מנצלת חברת "לוריאל פריז", שדיון היא הפרזנטורית שלה, כדי לצאת בקמפיין עולמי למותג צבעי השיער "אקסלנס" שאותו מובילה כמובן הזמרת שתחגוג בסוף החודש 52. המסר של הקמפיין הוא "לתת לשיער ולקרקפת שלך את הכבוד והטיפוח שמגיעים להם, כי מגיע לך את הטוב ביותר".
"אני בשלב בחיים שלי בו אני מתרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כל הנשים על מנת שהן תרגשנה יפות ובטוחות בעצמן, כדי שהן תלמדנה לקבל את עצמן באהבה", אמרה דיון בהקשר לקמפיין. "אני מרגישה מועצמת כאשר אני מסתכלת על החיים והקריירה שלי. בזמנו, הייתי אמנית שנדרשה להוכיח בתעשייה דברים מסוימים ועבדתי קשה מאד כל חיי. אבל עכשיו אני עושה את הכול עבורי, ומתוך תשוקה, וזה נותן לי ביטחון עצמי פנימי רב".
אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל, הוסיף כי  "הקמפיין של סלין הוא צעד משמעותי לחיזוק מעמדה של לוריאל כמובילת קטגוריית צבעי שיער. הקמפיין שלה מחזק את יתרון המפתח של Color with respect. הקמפיין מגיע בתקופה מרגשת מאוד לקראת הגעתה של סלין לישראל באוגוסט, ואנחנו שמחים לבשר כי תתקיים תחרות צרכנית במסגרתה ניתן יהיה לזכות בכרטיסים במתנה למופע של סלין בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה