חדשות
קמפיין מיוחד לקראת יום האיידס העולמי שיצוין בשבוע הבא

הוועד למלחמה באיידס יצא בקמפיין מיוחד תחת הכותרת "אנדידקטבל - פשוט, אי אפשר להדביק" בשלטי חוצות בתל אביב והרצליה, במטרה להעביר את המסר כי המהפכה הרפואית בנושא HIV כבר בישראל: היום אנשים שחיים עם HIV ומטופלים באופן רפואי קבוע ומיטבי, הם במצב של אנדידקטבל, כלומר לא מדבקים יותר וזוכים לחיים בריאים ושלמים. הטיפול התרופתי שיש היום מוביל למצב בו הנגיף בלתי ניתן לאיתור בגוף. כך גם הסיכוי להדבקות שואף לאפס, אפילו ביחסי מין ללא אמצעי מניעה.
את הקמפיין הגה והפיק משרד הפרסום טוויסטד בבעלות אלון מיכאלי מוליאן וקרן פרידמן. השלטים נתרמו על-ידי חברות נור ומקסימדיה והבאנרים נתרמו על-ידי ynet, מעריב, mako ואתר אטרף.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.קמפיין יפה וחכם אבל קצת מנותק מהמציאותזאתי 11/2019/27הגב לתגובה זו0 0בעוד האנשים שחיים את המלחמה באיידס יום יום כבר הגיעו לשלב של להסביר מה זה אנדיטקטבל, רוב האנשים בארץ עוד לא הבינו שיש הבדל בין HIV לאיידס, שאפשר לחיות היום עם הוירוס חיים טובים וארוכים, ששנות התשעים כבר מאחורינו בקיצור... זה קצת להתעסק בחומר למתקדמים עוד לפני שיש בסיס נורמלי, וזה צריך להיות הקמפיין האמיתי והגדול והמקיף בכל הארץ ובכל הגילאיםסגור