חדשות
קמפיין רשת חדשה של בנק הפועלים - בכיכובם של יוצרי רשת
בנק הפועלים מציג קמפיין חדש לפתיחת חשבון בנק לצעירים באמצעות אפליקציית 'פועלים OPEN', ובמרכז הקמפיין יוצרי הרשת והיוטיוברים קווין רובין, ליאל אלי וסהר קליזו, שמככבים בקמפיין כמי שיצרו סרטונים יעודים לעוקבים שלהם. בהפועלים מקווים להגיע לחשיפה כמיליון צעירים, זאת מאחר והשלושה מחזיקים יחדיו ב-700 אלף עוקבים באינסטגרם ומעל 300 אלף מנויים ביוטיוב.
השירות הושק לאחר מחקר מעמיק שהראה כי לבני נוער אשר פותחים את חשבון הבנק הראשון שלהם חשוב מצד אחד שתהליך יהיה קצר, נוח וידידותי כפי שהם רגילים משירותים דיגיטליים אחרים. בבנק הבינו שליוצרי התוכן ברשת יש המון כוח ושם הקהל הצעיר אוהב לפגוש את התוכן שלו ולכן נתן חופש קריאייטיבי כמעט מוחלט ליוצרים לכתוב את הפרסומת בעצמם. הקמפיין החדש של משרד גיתם BBDO יעלה השבוע בדיגיטל וברשתות החברתיות.
קרדיטים:
מנכ"לית משותפת: קרן בכר אמיתי
מנהל קריאייטיב ראשי: ערן ניר
סמנכ"ל קריאייטיב : אדי גרצמן
צוות קריאייטיב: אמיר אסייג, ירמי ניר, דרור אלעל
סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג
סופרווייזרית: טניה קרייצמן שלום
תקציבאים: ספיר וייס, אור נווה
סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא וינגסט
פלנרית: לילי אהרון
הפקה: PEACH
טראפיק: דנה באומן
מנהלת מחלקת עיצוב וביצוע: מירב פלד
סטודיו אוף ליין: תמר שצר, אבי לוגשי, נתן דרביאני, מור מימון, איילת ליבנה
מנהל מחלקת דיגיטל: עידן ג'רבי
טראפיק דיגיטל: דנה שלזינגר
סטודיו דיגיטל: שירי מימון, דנה אלקז, לירן נאור, לידר קלז, שקד אדלר, יבגני שומסקי
מדיה: TMF
מנכ"לית משותפת: קרן בכר אמיתי
מנהל קריאייטיב ראשי: ערן ניר
סמנכ"ל קריאייטיב : אדי גרצמן
צוות קריאייטיב: אמיר אסייג, ירמי ניר, דרור אלעל
סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג
סופרווייזרית: טניה קרייצמן שלום
תקציבאים: ספיר וייס, אור נווה
סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא וינגסט
פלנרית: לילי אהרון
הפקה: PEACH
טראפיק: דנה באומן
מנהלת מחלקת עיצוב וביצוע: מירב פלד
סטודיו אוף ליין: תמר שצר, אבי לוגשי, נתן דרביאני, מור מימון, איילת ליבנה
מנהל מחלקת דיגיטל: עידן ג'רבי
טראפיק דיגיטל: דנה שלזינגר
סטודיו דיגיטל: שירי מימון, דנה אלקז, לירן נאור, לידר קלז, שקד אדלר, יבגני שומסקי
מדיה: TMF
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.הכסף של כולנוגם מיכאל 10/2019/03הגב לתגובה זו2 0אז מה אכפת לבנק אם 300 אנשים "עבדו" על הסרטונים הבינוניים מינוס האלהסגור
-
2.קבלו ספויילרמיכאל 10/2019/03הגב לתגובה זו4 0בנק הפועלים: העלינו סרטונים מגניבים לקהל צעיר ובעתיד נראה מצטרפים חדשים (כמובן שמנהל השיווק החדש יגיד שהפרסומת לא הייתה טובה וצריך למחוק את הנוכחית). משרד הפרסום: עשינו פרסומת מדהימה ושילמנו גרוש וחצי ל 200 עובדים. יוצרי הרשת: איזה בעסה שמכרנו את הנשמה לשטן הגגול בשביל 5000 שח. קהל העוקבים של יוצרי הרשת: אנפולואוסגור
-
1.מותר להגיד שזה גרוע?שוין 10/2019/03הגב לתגובה זו3 0חבל על הכסף ששפכו בבנק על פיץ', גיתם והילדודס האלהסגור