בריאות

במיוחד עבור חולי ה-ALS: זה הסיוע הרפואי שמסופק בימים אלו

בימים אלו, עמותת 'ישראלס' פועלת רבות עבור חולי ה-ALS ומשפחותיהם החל מהענקת סיוע רפואי, תמיכה נפשית ועד לאספקת ציוד רפואי מציל חיים. אפרת כרמי, מנכ"לית העמותה: "אנחנו קשובים כל העת לצורכי החולים והמשפחות, וממשיכים לסייע ככל שניתן"
מערכת ice | 
אפרת כרמי מנכלית העמותה (צילום אבשלום ששוני)
בעקבות המלחמה הנוכחית, גופים ועמותות רבות נרתמים למאמץ המלחמתי ועושים ימים כלילות עבור אלו הזקוקים לסיוע ומענה רפואי. בין העמותות שתורמות לחולי ה-ALS בימים אלו, עומדת עמותת "ישראלס' אשר מעניקה סיוע רפואי לכ-600 חולים במחלת ה-ALS .
בין הפעולות החשובות עבור חולי ALS שעושה עמותת "ישראלס" בתקופה מורכבת זו היא מתן סיוע במציאת מגורים נגישים לחולים אשר נאלצו להתפנות ממקום מגוריהם. מלבד זאת, פועלת העמותה בסיוע לאותם חולים בהענקת ציוד רפואי מותאם בין היתר גנרטורים, סוללות גיבוי לחולים מונשמים.
לצד זאת, פעולת העמותה גם בהיבט הנפשי ומעניקה תמיכה נפשית לחולים ולמשפחות אשר בימים אלו סובלות מחרדות. פעולת העמותה לא מסתיימת בכך, התמיכה הנפשית בחולים ומשפחותיהם באה לידי ביטוי גם במפגשי זום הנעשים על ידי העובדים הסוציאליים בעמותה וגם על ידי זמינות של רכב העמותה שיכול לשרת את החולים בעת חירום. בנוסף לשירות המונגש, העמותה פתחה קו סיוע לחולים ולמשפחותיהם אשר מספרו הוא  04-8252233.
אפרת כרמי, מנכ"לית עמותת "ישראלס" התייחסה לשירות שמעניקה העמותה בימים אלו ואמרה כי ״בעיתות מלחמה, הופכים את ההתמודדות המורכבת עם ALS לקשה ומורכבת עוד יותר. המלחמה מעצימה את הקשיים הרבים מהם סובלים החולים ובני משפחותיהם. אנחנו קשובים כל העת לצורכי החולים והמשפחות, וממשיכים לסייע ככל שניתן, על מנת לאפשר שגרת טיפול וסיוע גם בעת מורכבת זו״.
תגיות בריאות
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה