בריאות

הזמר האהוב מבטל את כל ההופעות: זו המחלה ממנה סובל

רק בחודש אוגוסט האחרון, נאלץ לבטל ספרינגסטין שתי הופעות ענק בפילדלפיה מטעמים רפואיים שלא אפשרו לו זאת, גם הפעם ככל הנראה הוא יזדקק לעוד קצת זמן על מנת להחלים באופן מלא מהבעיה הרפואית ממנה הוא סובל ולכן הוא דוחה את כל ההופעות שנותרו לו ב-2023: "אני מחלים ולא יכול לחכות לראות אתכם בשנה הבאה"
מערכת ice | 
ברוס ספרינגסטין (צילום אינסטגרם/ ברוס ספרינגסטין)
עם קריירה של למעלה מ-50 שנה, אין ספק שברוס ספרינגסטין הוא אייקון מוזיקה אדיר, אבל בתקופה האחרונה הוא ממשיך לבטל הופעות בשל מצבו הבריאותי. בהודעה למעריצים הוא הודיע כי יבטל ויקבע מחדש את כל ההופעות להמשך 2023 על פי עצת רופאיו, כדי להחלים מהאולקוס
רק בחודש אוגוסט האחרון, נאלץ לבטל ספרינגסטין שתי הופעות ענק בפילדלפיה מטעמים רפואיים שלא אפשרו לו זאת, גם הפעם ככל הנראה הוא יזדקק לעוד קצת זמן על מנת להחלים באופן מלא מהבעיה הרפואית ממנה הוא סובל.

בהודעה למעריצים שלו בעמוד האינסטגרם הרשמי נכתב: "ברוס ספרינגסטין ממשיך להחלים באופן יציב מהאולקוס בשבועות האחרונים וימשיך לקבל טיפול לאורך שארית 2023".
בהמשך ההצהרה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של "הבוס" נכתב גם כי. "מתוך משנה זהירות, כל ההופעות שנותרו ב-2023 יידחו ל-2024. התאריכים החדשים יוכרזו בשבוע הבא".
גם ספרינגסטין עצמו שלח מסר למעריצים המודאגים ממצבו הבריאותי: "תודה לכל החברים והמעריצים על איחולי ההחלמה. אני מחלים ולא יכול לחכות לראות אתכם בשנה הבאה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה