בריאות

סוף לתופעת הדיכאון אחרי לידה: זו התרופה החדשה שאושרה

ה-FDA הודיע רשמית על אישור התרופה Zurzuvae לטיפול בתופעה שעלולה להתפרץ ב-20% מהנשים לאחר הלידה. ה-FDA מצא כי יש ליטול את התרופה פעמיים ביום לתקופה של שבועיים: "דיכאון אחרי לידה עלול לסכן את חיי הנשים"
מערכת ice | 
הריון (צילום vecteezy)
תופעת הדיכאון אחרי לידה, עשויה להיות טראגית במיוחד, אבל חדשות טובות מגיעות אל הנשים היולדות, כאשר מנהל המזון והתרופות האמריקני, ה-FDA הודיע רשמית על אישור התרופה Zurzuvae לטיפול בתופעה שעלולה להתפרץ ב-20% מהנשים לאחר הלידה.
הטיפול מתבצע באמצעות גלולה שלראשונה מאושרת בארצות הברית לטיפול, כאשר במדינה הזו אחת מכל 7 אימהות חווה תסמינים של דיכאון אחרי לידה. ה-FDA מצא כי יש ליטול את התרופה פעמיים ביום לתקופה של שבועיים: "דיכאון אחרי לידה עלול לסכן את חיי הנשים".

ד"ר פריה סינגל הסבירה: "התרופה תוכל לתת מענה לצרכים של אוכלוסיות מגוונות שמתמודדות עם דיכאון אחרי לידה, דיכאון אחרי לידה עלול לסכן את חיי הנשים שחוות עצב, אשמה, חוסר ערך עצמי ובמקרים חמורים גם מחשבות על פגיעה בעצמן או בילד שלהן".
יש לציין כי האישור של התרופה מגיע בתום צמד מחקרים של Sage Therapeutics שהראו כי נשים שנטלו את הגלולה לא הציגו סימנים רבים של דיכאון במהלך תקופה של 4-6 שבועות בהשוואה לנשים שקיבלו את כדורי הפלצבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה