בריאות

הסיוט של טום בן ה-7: כאב הראש הסתיים בניתוח בהול

החיים של משפחת גולדגבר התהפכו כשכאב הראש של טום בן ה-7 התגלה כסרטן נדיר. אחרי ניתוח מסובך בראשו, עבר הילד להמשך טיפולים בחו"ל ומשפחתו פנתה לגיוס מימון המונים
מערכת ice | 
הילד טום (צילום מתוך דף ההתרמה)
הסיוט של כל הורה החל במשפחת גולדגבר כאשר טום בן ה-7 התלונן יום אחד על כאב ראש, ונסתיים בניתוח מסובך ופרויקט מימון המונים.
סיפורו של טום פורסם ב-N12 כאשר בפעם הראשונה שהתחל כאב הראש הלך טום לבית הספר, אולם כעבור מספר ימים התקשרו מבית הספר להורים ועדכנו כי הילד סובל מכאבי ראש חזקים. ביקור אצל רופא המשפחה הסתיים בשחרור מהיר ללא ממצאים.

כעבור זמן מה התעורר טום בלילה בשל כאבי ראש והחל להקיא. הפעם נסעו הוריו ישר למיון, אך לאחר שעבר מספר בדיקות, שוחרר שוב לביתו ללא ממצאים. לפני כחודש, ששכאבי הראש לא פסקו, החליטה אמו להתעקש שבמיון יערכו לו בדיקת C.T., והפעם כבר נתגלה כי לטום יש גידול סרטני נדיר בראשו בשם מדולובלסטומה.
כבר למחרת נכנס טום לניתוח בהול שעבר בהצלחה, אך אמו מספרת שהוא מאוד חלש וכבר לא מחייך כמו פעם, וסובל מכאבים נוראיים שגורמים לו לצרוח. המשפחה פנתה למרפאה מומחית בסוג סרטן זה, בניו-ג'רזי. בימים אלו טום עובר בדיקות לקראת סדרת הקרנות וכימותרפיה.
כדי לממן את הטיפולים היקרים, פתחה המשפחה פרויקט למימון המונים. בדף הגיוס כתבה האם בין היתר: ילד בן 7 שובב עם מלא שמחת חיים, ילד שרק התחיל את כיתה א', ביום בהיר אחד, קיבל את הבשורה הרעה מכולן... כרגע תוצאות הביופסיה לא מעודדות. טום נמצא בתהליך התאוששות לאחר הניתוח שעבר ב 17.2.23. הוא מאוד חלש, אפתי וכבר לא מחייך, טום מאוד בוגר ומנסה להתמודד עם המחלה הארורה, אך לצערנו זה לא מספיק. תוך 30 יום לאחר הניתוח הוא חייב להתחיל טיפולים של הקרנות בארה"ב. אני חייבת לעזור לבן שלי כמו שהוא נלחם עבור עצמו - כך אני חייבת להלחם למענו. אנא מכם, עזרו לי לעזור לבני הקטן". לדף הקמפיין
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה