בריאות

יש לכם כלב? כדאי שתתנו לו לצפות במשחק הזה

סטארט-אפ בריאותי לחיות מחמד נלחם בדמנציה של כלבים - באמצעות משחקי וידאו, איך זה באמת עובד?
מערכת ice | 
חברה למעקב אחר בריאות חיות מחמד נלחמת בדמנציה של כלבים באמצעות שימוש במשחקי וידאו. Joipaw אומרים שהם יצרו מעקב בסגנון Apple Health שיכול למדוד את בריאות הכלבים. הוא כולל משחק אינטראקטיבי בסגנון חפרפרת המספק נתונים על מצב הנפש של חיית המחמד.
Joipaw הוא פרי יצירתם של דרסים אבדר ומרקו ג'ני, שאומרים שהמטרה היא להתריע לבעלים אם מתגלה התנהגות חריגה כלשהי. כלבים לובשים את הגשש על הקולר, והוא שולח נתונים על הפעילות שלהם לאפליקציה. לדוגמה, המכשיר עוקב אחר צעדים, זמן מנוחה, משחק והליכה.

הטכנולוגיה אוספת נתונים קוגניטיביים ברקע, המופיעים גם באפליקציה. בעלים קיבלו סקירה כללית על בריאות הכלב שלהם באפליקציה, וגם אזהרות מוקדמות למקרה שמשהו חריג יזוהה על ידי החומרה. "תאר לעצמך הודעה מוקדמת אם הכלב שלך מראה סימנים של בעיות מפרקים או דמנציה של כלב, סימנים שאדם יתקשה להבחין במהירות, אבל אפשר לשלוח אותם לווטרינר שלך כדי לשפר את האבחון והטיפולים", אומר דובר מטעם Joipaw בהצהרה שסיפקה SWNS.
"החברה שלנו מציעה גישה הוליסטית לטיפול מונע בבריאות כלבים. אנו משלבים גירוי קוגניטיבי ופיזי כאחד בצורת קונסולה מותאמת לכלב, פלטפורמה לבישה ופלטפורמת תוכנה המאפשרת לך לעקוב אחר מדדי הבריאות של הכלב שלך. Joipaw מתריע מוקדם אם מתגלה התנהגות חריגה, והמטרה שלנו היא לשתף את הנתונים האלה עם הווטרינר שלך כדי לאפשר אבחון טוב יותר לפני סיבוכים אפשריים".
Joipaw בודקת כעת את המערכת שלה עם מספר כלבים כדי לקבל משוב על הגרסה הנוכחית של המכשיר. "הכלב שלך יכול לשחק במשחקי וידאו מגרים המותאמים לצרכיו, ואתה יכול לראות עד כמה הוא מצליח - אולי אפילו להתחרות עם הכלב של השכן שלך", אומרת החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה