בריאות

קופת החולים כללית מבצעת קפיצת מדרגה טכנולוגית

כללית בחרה בפלטפורמת האנליטיקה Tableau של  והיא תספק לאנליסטים ולחוקרים יכולות תחקור מתקדמות ושימוש בעומק ועושר הנתונים הייחודי לקופת חולים כללית

מערכת ice |  13
קופ"ח כללית (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, ויקיפדיה)
קופת חולים כללית מאיצה את תהליך הדיגיטציה ומטמיעה מערכת חדשה ברחבי הארגון. כחלק מבניית אסטרטגיית דאטה וראייה לטווח הרחוק, היא בחרה במערכת Tableau, פלטפורמת האנליטיקה של סיילספורס על מנת לשפר את איכות ומהירות קבלת החלטות מבוססות נתונים. הפרויקט יאפשר למנהלים, עובדים, אנליסטים וחוקרים יכולות תחקור מתקדמות ושימוש בעומק ועושר הנתונים הייחודי לקופת חולים כללית על מנת לשפר את הטיפול הקליני ואת השירות ללקוחות כללית.
עלות הפרויקט מוערכת במיליוני דולרים, הטמעת המערכת החלה בחודש ספטמבר 2022, וסיום שלב א' צפוי להסתיים תוך שנה. הטמעת הפלטפורמה תתבצע באמצעות חברת נאיה. Tableau מובילה את תחום הבינה העסקית המודרני ומאפשרת לארגונים לנתח מידע מכל סוג וכמעט מכל מערכת קיימת, ולהפוך אותו לתובנות המאפשרות לקבל החלטות מצוינות המבוססות על נתונים בקלות ובמהירות. הפלטפורמה פשוטה לשימוש והיא מלווה בעושר רב של מקורות לימוד עצמי, קורסים וקהילה עולמית תומכת המאפשרים רמה יוצאת דופן של תמיכה והעברת ידע המאפשרות ללקוחותינו למקסם את ההשקעה שלהם.
ניר שחר מנהל מחלקת דאטה בכללית: "אנו שמחים לצאת לדרך משותפת עם חברת נאיה בהטמעת פלפורמת Tableau. מדובר בבשורה משמעותית למשתמשי הדוחות והאנליסטים בארגון. פלטפורמה מתקדמת זו, תעניק למשתמשים יכולות תחקור וקבלת החלטות מבוססות דאטה לצד ויזואליזציה, ביצועים מצוינים והקפדה על שמירת הגנת הפרטיות והמידע".
"המשימה שלנו בסיילספורס היא לעזור לאנשים לראות ולהבין נתונים ובאמצעות Tableau אנחנו מביאים, מעבר לטכנולוגיה מובילה, גם מחויבות להצלחת הלקוחות שלנו ומסייעים להם לבנות את תרבות הנתונים של הארגון". אומרת רינת גורטלר, מנהלת מכירות אזורית של Tableau ישראל. "אנחנו רואים בקופת חולים כללית שותפה אסטרטגית ושמחים על הבחירה שלה בנו כשותף ויועץ בכל נושא הטרנספורמציה הדיגיטלית".
מנאיה טכנולוגיות נמסר: "אנו שמחים על בחירת גוף גדול ומשמעותי כמו שירותי בריאות כללית בנאיה כשותף הטכנולוגי לתכנון ויישום פרויקט אסטרגי זה. כחברה בעלת ניסיון רב בהקמה ויישום של פתרונות פיתוח ו-Data מורכבים נפעל במקצועיות הייחודית המאפיינת אותנו על מנת לוודא הצלחה וקפיצת מדרגה דיגיטלית לכללית בפרויקט זה".
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא יכול להיות
    דניאל 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מספר הרופאים יורד והרמה הכללית בהתאם זה כמו שתתן לאנשים מפרט לבנות כור גרעיני כשאף אחד לא מבין בגרעין
    סגור
  • 10.
    איני מאמין היום בגלל זריקות הרעל, ולכן הכל הונאה
    ישורון 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הפרסום סופו לא מביא ולא יביא ברכה לחברים. אלא צרות המסתתרות במעטה של טובת חברי הקופה
    סגור
  • 9.
    בתור חבר קופ"ח כללית לא הבנתי מילה.
    רז 11/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אמור להבין אדם מן הישוב?? מילה לא הבנתי מה זה יעזור לי בתור מטופל..
    סגור
  • 8.
    מיליוני דולרים...
    אקמולי עצבני 11/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שבמעבדות הם עדיין עובדים עם סופטוב תוכנת העברת נתונים משנות ה-80...ממש "מתקדמים"...תגובה 8 משקפת יותר את מצב הקופה ובתי החולים שלה...
    סגור
  • 7.
    תכליתציה
    חיושקה 11/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ה20.11 עברתי קולונוסקופיה בבית חולים בלינסון -רבין של הכללית במחלקת ההתאוששות לא היו שמיכות!!!!!עברו כמעט שלושה שבועות ואני עדיין ללא קול!!!!דיגיטציה,תרימו על המטופלים שלכם שאין להם שמיכות להתכסות בקור הנורא של חדרי ההתאוששות
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    קופת חולים כללית
    חיים גינזבורג 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יפה כול הכבוד לכללית בהצלחה בהמשך אומרים שכללית הכי טובה למשפחה זה אמת לאמיתה ברצוני לומר שישנו את השירות לכול לקוחות ומטופלים של הכללית שיתנו שירות ומענה ויחס ורופאים ורופאות טובים ומוכשרים יותר מאי פעם חשוב לזכור שאנחנו בשנות ה2000 והרפואה כיום התקדמה ברמה בינלאומית טיפולים ושיטות רפוי ממחלות שלו היו בעבר ושיבינו שכול לקוחות ומטופלי הכללית בעדיפות ראשונה וכול בעיה לו נעימה או טיפול ויחס שגוי שיטפלו בהקדם האפשרי ולו ישאירו את המטופל או הלקוח מאוכזב ומיואש תמיד שהיה אוזן קשבת ומענה ממוקד שירות כלילית ושיטפלו בכול בעייה שהלקוח והמטופל פונה ובדרך הכי מקצועית וטובה ברצוני לאחל לכול צוות קופת חולים עם זה לרופאים לרופאות לעובדים ולכולם בהצלחה בהמשך שתמשיכו בעשייה וקידום עם דרך חדשה ומוצלחת ישר כוח לכולם
    סגור
  • 5.
    איזו כתבה שיווקית... שכחו להוסיף תגית 'תוכן ממומן'
    שי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יכול להיות שזו השקעה טובה בתשתיות אבל מהכתבה לא ברור איך זה ישפיע על הלקוח שנפגש עם הרופאה בסניף. מי שכתב את הכתבה אפילו לא טרח להתאים את הטקסטים ששלחו לו היחצנים כך שיראה כטקסט אוביקטיבי. לדוגמא: "הפלטפורמה פשוטה לשימוש... המאפשרות ללקוחותינו למקסם את ההשקעה שלהם"
    סגור
  • 4.
    מודבר בעהעברת נתונים על מבוטחי קופה לרומים חיצוניים
    האמת 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כמובן תמורת סכום נאה שכללית תרוויח. כנראה הגיע הזמן לברוח מכללית
    סגור
  • בדיוק ככה! איך נותנים לזה גיבוי?
    מישהי 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדינה עבריינית!
    סגור
  • 3.
    האם דרכון דירוג חברתי בדרך? בגלל קופח כללית?
    אהובה 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם בכוונת קופח כללית להוביל דיגיטצית התיקים הרפואיים וחשיפת ם לכל דורש? בדרך לדרכון דיגיטלי? אם לא נסכים להיות עכברי מעבדה תעצרו לנו את הדרכון? אין לכם מנדט. אשקול חעזוב את הקופה קופח כללית נכבדה. האם מסרתם מידע עלינו, חבריכם הנאמנים משנים, לחברת פייזר לכפיית זריקת הקורונה, אך נמנעתם מחדווח לציבור על התופעות הקשות של הזרעקה?הזו? אין חכם מנדט למסור כל םרט רפואי עלי לכל גורם.. ולא לדיגיטציה שהינה פרוצה ומובילה למקומות שלא ארצה להיות בהם. כמו שליטה על חיי דרך דרכון רפואי דיגיטלי
    סגור
  • 2.
    כמה זה יעלה לנו בשירות ובכסף. (ל"ת)
    ש.ז 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הכללית היא הקופה המקצועית ביותר!!! (ל"ת)
    מלי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • בכללית רופאים שלא ראו בית חולים שנים
    אאג 11/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוסף של רופאים מקצועיים שיושבים בסניפים עשרות שנים. לא מתקדמים עם הרפואה המודרנית כי לא נמצאים בבתי חולים.לזה אתה קורה מקצועית?
    סגור